Donate Now Goal amount for this year: 4030 EUR, Received: 40 EUR (1%)
(*Donation progressbar standing is unconfirmed.)
If you have donated, comment in this: donation thread, so we may review it.
Unfortunately we've lost the ability to generate ad revenue, because of some links to copyrighted content, which were posted by certain members, so now we solely depend on donations to keep this site running.
Please support the website with your donation.

Any donation will help!

Page 3 of 50 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Results 41 to 60 of 983

Thread: Nowinki ze świata kompów i soft'u...

  1. #41
    Mega Alizée Fan
    Join Date
    13th Oct 2003
    Location
    zyrardów
    Posts
    1,307
    Rep Power
    38

    Default

    nie wiem jak to jeszcze wyjdzie po pukico jak obliczałem koszt to tak 5 tys zł na bank pojdzie na sam piec (bez dysku bo mam dwa jeden 160Gb a drugi 120GB wiec chyba mi wystarczy, bez nagrywarki DVD bo tez mam, w zasadzie to będzie płyta główna, procek, pamięć, grafika ...............

    gg:1848546 / WPkontakt:dziura44 www.hahm-pol.webpark.pl

  2. #42
    프셰미슬라프 FanPage Staff
    Moderator (RU)
    Moderator (PL)
    Przemyslav's Avatar
    Join Date
    10th Oct 2003
    Location
    日本国 / 대한민국
    Age
    33
    Posts
    25,507
    Blog Entries
    1
    Rep Power
    135

    Default

    p³yta g³ówna, procek
    i te dwa elementy wyniosa mnie okolo tysiaka o zgrozo no ale o bym nam sie spelnil plan


    Przemyslav on: EnglishRussiaFaceBookFlickrGoogle+me2dayTumblr

  3. #43
    Mega Alizée Fan
    Join Date
    13th Oct 2003
    Location
    zyrardów
    Posts
    1,307
    Rep Power
    38

    Default

    mnie płyta około 900zł a procek około 1000 lub wyżej
    oby poszło po naszej myśli ...........

    gg:1848546 / WPkontakt:dziura44 www.hahm-pol.webpark.pl

  4. #44
    Super Alizée Fan
    Join Date
    7th Jan 2005
    Location
    Pu³awy
    Posts
    605
    Rep Power
    32

    Default

    No chlopaki mam nadzzieje ze i ja do was dolaze ze zmiana kompa podczas wakacji
    Quote Originally Posted by warcor
    a grafika to poczciwy i dobry voodo (to by³o marzenie ka¿dego w tamtych czasach)
    najlepszy dopalacz XX wieku hehe ja swojego kompa kupilem w 2000 i byl to celeron 500 , 64 ramu riva tnt 2 , dysk 15Gb super mega szybki nadal go mam bez wiekszych zmian

  5. #45
    프셰미슬라프 FanPage Staff
    Moderator (RU)
    Moderator (PL)
    Przemyslav's Avatar
    Join Date
    10th Oct 2003
    Location
    日本国 / 대한민국
    Age
    33
    Posts
    25,507
    Blog Entries
    1
    Rep Power
    135

    Default

    Symulowanie robaków ;-)

    Symantec udostêpni³ niewielk± aplikacjê, która prezentuje zagro¿enia zwi±zane z infekcjami internetowymi w skali globalnej. Symantec Worm Simulator 1.0 to symulator najpopularniejszych infekcji: Blaster, MyDoom, Netsky, Sasser, Slammer i SoBig. Prezentacja odbywa siê na dwóch "ekranach", po lewej stronie widaæ jak infekcja rozszerza siê globalnie, po prawej natomiast prezentowany jest rozwój w zainfekowanej sieci lokalnej. Pomiêdzy ekranami wy¶wietlany jest up³ywaj±cy czas od pierwszej infekcji. Aby obejrzeæ symulacjê rozprzestrzeniania siê wybranej epidemii wystarczy pobraæ z poziomu programu odpowiedni plik z symulacj± rozprzestrzeniania siê wybranego robaka.

    Program Symantec Worm Simulator 1.0 trudno uznaæ za niezbêdn± dla zwyk³ego u¿ytkownika aplikacjê, raczej nale¿y go potraktowaæ za swego rodzaju ciekawostkê, godn± polecenia osobom zainteresowanym przebiegiem infekcji wirusowej w du¿ej skali.



    DOWNLOAD http://enterprisesecurity.symantec.c..._Simulator.msi


    Przemyslav on: EnglishRussiaFaceBookFlickrGoogle+me2dayTumblr

  6. #46
    Mega Alizée Fan
    Join Date
    13th Oct 2003
    Location
    zyrardów
    Posts
    1,307
    Rep Power
    38

    Default

    ale taki obraz powstaje tylko wtedy kiedy na komputerach jest pociwy windows bo pod linuxa tego typu robaka jest bardzo trudno zrobić
    PS dzisiaj zainstalowałem sobie Aurox-a 10.2 i jest w nim wiele uaktualnień w w porównaniu z wersją 10.1 (obsługuje mi TrinkPada pod laptopem) a nowości to chociażby:
    Kernel 2.6.9
    KDE 3.3.2
    GNOME 2.8.1
    OpenOffice.org 1.1.2
    KOffice 1.3.5
    Evolution 2.0.2
    GIMP 2.2.3

    gg:1848546 / WPkontakt:dziura44 www.hahm-pol.webpark.pl

  7. #47
    프셰미슬라프 FanPage Staff
    Moderator (RU)
    Moderator (PL)
    Przemyslav's Avatar
    Join Date
    10th Oct 2003
    Location
    日本国 / 대한민국
    Age
    33
    Posts
    25,507
    Blog Entries
    1
    Rep Power
    135

    Default

    ja to sie jush gubie w linuxach jesio wiecej wersji nisz Windows ja pozostaje przy Mandrake 10.1 wydanie DVD i gicio Warcor nie boj sie pod linucha tesh sa wiry jakby nie bylo to by nie robi softu antywirusowego do roznych wersji Linucha


    Przemyslav on: EnglishRussiaFaceBookFlickrGoogle+me2dayTumblr

  8. #48
    Mega Alizée Fan
    Join Date
    13th Oct 2003
    Location
    zyrardów
    Posts
    1,307
    Rep Power
    38

    Default

    ja wiem ze pod lina też są ale jest ich znikoma ilość a do tego dzięki temu właśnie antywirusowemy oprogramowaniu jest w maire bezpieczny i dzieku strukturom działania systemu, dzieki temu ze zeby cokolwiek zienic musisz sie zalogowac jako rot, wysztkie urządzenia to tak jakby serwery i wszystko się łączy a w winie jest wszystkocałością i dlategoi łatwiej coś sknocić jeden plik i leży a w linuksie najwyrzej jedno urządzenie sie zaiwesi lub przestanie działac chociaż co ja bede pisac przeciez znasz dzialanie i wina i linuxa a nie chce znowysz wojny rozpętać
    a dlatego jest wiecej wersji linuxow ponieaż jest to wolne oprogramowanie i szybciej i dynamiczniej się rozbudowywuje, każdy moze cos dorzucic, kazdymoze wydac swoją dysrtybucje ..... i dlatego jest bardziej dopracowany i fajnie ze coraz bardziej go dopracowywują dla zwykłego użytkownika, jest coraz łatwiejszy (ale i łatwiejszy do złamania dlatego pod serwery i itp bierze się starsze bardziej stabilne wersje)

    gg:1848546 / WPkontakt:dziura44 www.hahm-pol.webpark.pl

  9. #49
    프셰미슬라프 FanPage Staff
    Moderator (RU)
    Moderator (PL)
    Przemyslav's Avatar
    Join Date
    10th Oct 2003
    Location
    日本国 / 대한민국
    Age
    33
    Posts
    25,507
    Blog Entries
    1
    Rep Power
    135

    Default

    a w linuksie najwyrzej jedno urz±dzenie sie zaiwesi lub przestanie dzia³ac
    oj linucha mozna zwiesic nie raz mi sie to udalo

    fajnie ze coraz bardziej go dopracowywuj± dla zwyk³ego u¿ytkownika
    wlasnie i to jest git, ale kurna mogli by uczyc w szkolach jush go od poczatku rownolegle win'a i linucha, ja za pozno zaczolem i jush pozostane niewolnikiem Microsoftu kwestia przyzwyczajenia no nic we wakacje bede go meczyl cza rozgryzc go chodzi mi o to ze msuze znalezc odpowiedniki porgramow z win w linuchu i jush git bedzie

    dlatego jest wiecej wersji linuxow poniea¿ jest to wolne oprogramowanie i szybciej i dynamiczniej siê rozbudowywuje, ka¿dy moze cos dorzucic, kazdymoze wydac swoj± dysrtybucje ....
    no no tylko nie mozna popadac w 2 skrajnosc bo doslownie jak kazdy zacznie wydawac swoja wersje linucha to sie doslownie burdel zrobi i chaos

    P.S. Warcor a masz mzoe gdzies tabelke zestawiajaca linuxy jakby test, ktore co ma, na serio mozna sie zgubic a wybor trudny


    Przemyslav on: EnglishRussiaFaceBookFlickrGoogle+me2dayTumblr

  10. #50
    Super Alizée Fan
    Join Date
    18th Oct 2003
    Location
    Gliwice
    Posts
    588
    Rep Power
    35

    Default

    Quote Originally Posted by waRcoR
    ale taki obraz powstaje tylko wtedy kiedy na komputerach jest pociwy windows bo pod linuxa tego typu robaka jest bardzo trudno zrobiæ
    PS dzisiaj zainstalowa³em sobie Aurox-a 10.2 i jest w nim wiele uaktualnieñ w w porównaniu z wersj± 10.1 (obs³uguje mi TrinkPada pod laptopem) a nowo¶ci to chocia¿by:
    Kernel 2.6.9
    KDE 3.3.2
    GNOME 2.8.1
    OpenOffice.org 1.1.2
    KOffice 1.3.5
    Evolution 2.0.2
    GIMP 2.2.3
    Hmmm... trochê przestarza³e co niektóre rzeczy ( KDE, Gnome, jajko etc. )

    Quote Originally Posted by swistaq
    P.S. Warcor a masz mzoe gdzies tabelke zestawiajaca linuxy Smile jakby test, ktore co ma, na serio mozna sie zgubic a wybor trudny SmileSmile
    Tutaj masz takie ma³e porównanie/test ró¿nych dystrybucji linuksa

    Co do ró¿norako¶ci linuksa to prawda jest mnóstwo dystrybucji, ale z tych 'powa¿niejszych' to licz± siê praktycznie te opisane w linku powy¿ej, ja u¿ywa³em/próbowa³em ka¿dej która tam jest opisana i dla mnie najlepsze okaza³o siê Gentoo - Polecam

  11. #51
    프셰미슬라프 FanPage Staff
    Moderator (RU)
    Moderator (PL)
    Przemyslav's Avatar
    Join Date
    10th Oct 2003
    Location
    日本国 / 대한민국
    Age
    33
    Posts
    25,507
    Blog Entries
    1
    Rep Power
    135

    Default

    Tutaj masz takie ma³e porównanie/test ró¿nych dystrybucji linuksa

    Co do ró¿norako¶ci linuksa to prawda jest mnóstwo dystrybucji, ale z tych 'powa¿niejszych' to licz± siê praktycznie te opisane w linku powy¿ej, ja u¿ywa³em/próbowa³em ka¿dej która tam jest opisana i dla mnie najlepsze okaza³o siê Gentoo - Polecam
    Dzieki no chyba we wakacje zrobie jak mowisz bedzie testing


    Przemyslav on: EnglishRussiaFaceBookFlickrGoogle+me2dayTumblr

  12. #52
    Mega Alizée Fan
    Join Date
    13th Oct 2003
    Location
    zyrardów
    Posts
    1,307
    Rep Power
    38

    Default

    Quote Originally Posted by swistaq
    wlasnie i to jest git, ale kurna mogli by uczyc w szkolach jush go od poczatku rownolegle win'a i linucha
    to jest wielki problem, bo w zasadzie gdyby uczyc od początku równolegle to linux byłby bardziej doceniany a naprawde jest wart uwagi, i jeszcze jeden powód dlaczego wolałbym by uczyli linuxa, jest to darmowy system operacyjny a niekażdego stać na windowsa (lub coś innego płatnego) i dzięki temu ze uczą na windowsie to puźniej szerzy się piractwo, a to nic innego jak kradzież ......

    Quote Originally Posted by swistaq
    no no tylko nie mozna popadac w 2 skrajnosc bo doslownie jak kazdy zacznie wydawac swoja wersje linucha to sie doslownie burdel zrobi i chaos
    wszystko ale z umiarem, po co kazdy ma wydawac lina tym zajmują się tylko ci ktorzy wprowadzają coś użytecznego w ten system, lub ewentualnie łączą sie w grupy, hejo a może założymy swoją grupe i stworzymy systemik tylko na potrzeby naszej wspólnoty forumowej tzn jakies programy ktore odrazu byly by przystosowane do sciągania plikow video, do hub-ów, jakies komunikatory itp hehe

    Quote Originally Posted by kranked
    Hmmm... trochê przestarza³e co niektóre rzeczy ( KDE, Gnome, jajko etc. )
    ale są to ostatnie z najstabilniejszych i lepiej przetestowanych, wiem ze juz wyszlo duzo nowszych "podzespołów" ale uważam że ta kompozycja jest całkiem udana (auroxa 10.2 mam juz od kwietnia a wyszedł wczesniej wiec juz napewno są nowsze "jego części" )
    ale przyznasz chyba że dobrze nas ciągnie do linuxów itp (mam jeszcze FreeBSD którego cenie za wszechstronność i wielką stabilność, wszystko można za jego pomocą zrobić od serwera do stacji która będzie nabierząco przetwarzać pliki video)

    gg:1848546 / WPkontakt:dziura44 www.hahm-pol.webpark.pl

  13. #53
    프셰미슬라프 FanPage Staff
    Moderator (RU)
    Moderator (PL)
    Przemyslav's Avatar
    Join Date
    10th Oct 2003
    Location
    日本国 / 대한민국
    Age
    33
    Posts
    25,507
    Blog Entries
    1
    Rep Power
    135

    Default

    hejo a mo¿e za³o¿ymy swoj± grupe i stworzymy systemik tylko na potrzeby naszej wspólnoty forumowej tzn jakies programy ktore odrazu byly by przystosowane do sci±gania plikow video, do hub-ów, jakies komunikatory itp
    dobry pomysl AliNux albo jakas inna nazwe cza by to obmyslec


    Przemyslav on: EnglishRussiaFaceBookFlickrGoogle+me2dayTumblr

  14. #54
    Mega Alizée Fan
    Join Date
    13th Oct 2003
    Location
    zyrardów
    Posts
    1,307
    Rep Power
    38

    Default

    chyba jednak jesteśmy za ciency w uszach na coś takiego
    nie takie głowy jak my siedzą nad takimi projektami
    ale pomażyć można, a nuż się uda hehe

    gg:1848546 / WPkontakt:dziura44 www.hahm-pol.webpark.pl

  15. #55
    Super Alizée Fan
    Join Date
    18th Oct 2003
    Location
    Gliwice
    Posts
    588
    Rep Power
    35

    Default

    Quote Originally Posted by waRcoR
    ale przyznasz chyba ¿e dobrze nas ci±gnie do linuxów itp (mam jeszcze FreeBSD którego cenie za wszechstronno¶æ i wielk± stabilno¶æ, wszystko mo¿na za jego pomoc± zrobiæ od serwera do stacji która bêdzie nabierz±co przetwarzaæ pliki video)
    A no ci±gnie ci±gnie, tylko czasu zrzera mnóstwo szczególnie Gentoo, ale warto

  16. #56

    Default

    Gentoo rulez. Jedyna dystrybucja linuksa, która mi siê spodoba³a. Jednak z Windows nigdy na sta³e siê nie przesi±de. Tak jak nie wyobra¿am sobie Windows w pewnych zastosowaniach tak Linuksa nie widze w innych.

    A z upgradem czekam do roku 2007 ale ju¿ teraz wiem jaki procesor kupie

  17. #57
    Mega Alizée Fan
    Join Date
    13th Oct 2003
    Location
    zyrardów
    Posts
    1,307
    Rep Power
    38

    Default

    mój pierwszy linux to był Red Hat jeszcze nie wszystkie dystrybucje instalowałem i urzytkowałem, miałem takie jak: Red Hat, Aurox, Debian, Mandrake, Fedora Core, FreeBSD, PLD, Knopix, CollegeLinux, Yoper, jeszcze nie instalowałem Gentoo i chyba to będzie mój następny krok w swiat open (jeszcze mam coś takiego jak BEA Tuxedo ale nie wiem co to jest, i jeszcze Netscape Directory Server For UNIX Version 1.03 - to będzie serwerek ale tez go nigdy nieinstalowałem ........ może kiedyś przyjdzie czas i na niego

    pare dzisiejszych nowinek

    40-calowy OLED Samsunga

    Koncern Samsung stworzył największy jak do tej pory wyświetlacz zbudowany w technologii OLED - o przekątnej ekranu 40 cali. Do tej pory największym "organicznym" wyświetlaczem był 21-calowy prototyp firmy Seiko Epson.


    Neostrada - droższe warianty potanieją?

    TP SA zamierza zachęcać klientów do przechodzenia na szybsze wersje usługi Neostrada - informuje "Rzeczpospolita". Operator tłumaczy, że cena najtańszych wersji Neostrady (np. 128 kb/s) nie pokrywa kosztów świadczenia usługi, dlatego chce, by więcej użytkowników korzystało z szybszych wariantów. Zachęcić ich do tego mają m.in. obniżki cen abonamentu.


    SLI Asusa dla platformy Intel - pierwszy test w Polsce!

    Przedwczoraj do Polski dotarła pierwsza płyta główna Asusa przeznaczona dla platformy Intel współpracującej z dwiema kartami graficznymi jednocześnie generującymi grafikę 3D. Wcześniej takie możliwości otrzymali użytkownicy procesorów AMD, a wyniki testów platform SLI pracujących z Athlonami 64 prezentowaliśmy wielokrotnie. Płyta Asusa P5ND2-SLI Deluxe, tak jak jej odmiana dla procesorów AMD, ma szansę stać się produktem wzorcowym wśród modeli z chipsetami NVIDIA nForce4 SLI Intel Edition. Czy spełnia pokładane w niej nadzieje i czy platforma SLI dla Intela jest równie szybka co rozwiązanie dla AMD? Dowiecie się tego już teraz, bowiem płytę tę nasza redakcja przetestowała jako pierwsza w Polsce.


    Szybkie nagrywanie DVD z BenQ

    Firma BenQ wprowadza do oferty dwa nowe modele nagrywarek DVD - DW1640 i EW162U. Pierwsza z nich jest kontynuatorem linii nagrywarek DW1620 i może nagrywać nośniki DVD+R/-R z prędkością 16x, a dwuwarstwowe DVD +R z prędkością 8x, natomiast przegrzaniu się napędu zapobiega system chłodzenia DCS (Dual Cooling System).

    gg:1848546 / WPkontakt:dziura44 www.hahm-pol.webpark.pl

  18. #58
    프셰미슬라프 FanPage Staff
    Moderator (RU)
    Moderator (PL)
    Przemyslav's Avatar
    Join Date
    10th Oct 2003
    Location
    日本国 / 대한민국
    Age
    33
    Posts
    25,507
    Blog Entries
    1
    Rep Power
    135

    Default

    PC World Komputer
    Po przesz³o 18 miesi±cach opó¼nienia, Microsoft opublikowa³ Windows XP Professional X64 Edition. Nawet jednak gdy jeste¶ szczê¶liwym posiadaczem 64 bitowego CPU, lepiej poczekaj na Longhorna. Po pierwsze, instaluj±c now± wersjê starego systemu mo¿esz straciæ gwarancjê na swój komputer. Po drugie, kompatybilno¶æ z istniej±cym sprzêtem jest co najmniej w±tpliwa. Po trzecie wreszcie, wiele programów nie bêdzie dzia³aæ tak jakby¶ tego oczekiwa³.


    Mimo, ¿e nowy OS przetwarza dane w 64 bitowych pakietach i mo¿e korzystaæ nawet ze 128 GB RAM, wielu u¿ytkowników na pewno bêdzie zawiedzionych. MS udostêpni³ darmow± aktualizacjê dla posiadaczy XP zakupionego po 31 marca 2003 roku, nie umo¿liwia niestety cofniêcia jej instalacji w przypadku jakichkolwiek problemów. Co gorsze, Microsoft przyznaje, ¿e skorzystanie z oferty mo¿e spowodowaæ wyga¶niêcie gwarancji na posiadany sprzêt. Dlatego te¿ proponujemy wypróbowanie najpierw darmowej wersji testowej i skonsultowanie siê z dystrybutorami naszego komputera, b±d¼ jego podzespo³ów. W innym przypadku mo¿emy obudziæ siê z przys³owiow± rêk± w nocniku.

    Je¿eli chodzi o oprogramowanie, to choæ wiêkszo¶æ nowych aplikacji powinna "chodziæ" na XP X64, raczej nie spodziewajmy siê ¿e starsze, 32 bitowe programy bêd± instalowaæ siê i dzia³aæ bezproblemowo. Ciekawe jest to, ¿e nawet popularny program Microsoftu - PowerPlay dla XP nie radzi sobie z poprawn± wspó³prac± z now± ods³on± Windowsów.

    Dodatkowymi negatywami mog± okazaæ siê problemy ze sterownikami. Firma z Redmond opublikowa³a ich do nowego OS-a ponad 15000, ale wielu producentów urz±dzeñ peryferyjnych 64 bitowe drivery zamierza wprowadzaæ dopiero pod zbli¿aj±cego siê wielkimi krokami Longhorna. W¶ród nich najczê¶ciej wystêpuj± odtwarzacze mp3 (na przyk³ad iPod), skanery i drukarki.

    System dla nikogo?

    Na szczê¶cie Windows XP Professional X64 ma te¿ swoje jasne strony. U¿ytkownicy, którzy potrzebuj± potê¿nej mocy obliczeniowej na przyk³ad do renderowania animacji 3D, projektuj±cy w programach typu CAD, bêd± z tego produktu zadowoleni. Je¿eli jednak nie zajmujesz siê profesjonalnie tego typu dzia³alno¶ci± a chcesz mieæ w swoim komputerze skuteczny, 64 bitowy system, radzimy: zainstaluj Linuxa, kup Macintosha albo poczekaj na Longhorna.


    Przemyslav on: EnglishRussiaFaceBookFlickrGoogle+me2dayTumblr

  19. #59

    Default

    Hmm widze ¿e musze sprostowaæ pare rzeczy. Finalna wersja Windows x64 wysz³a w kwietniu. W ostatnich dniach wyszed³ trial. Ze sterownikami nie jest tak ¼le. Ja wszystkie potrzebne zdoby³em w lutym. Kumpel mia³ problemy ze zdobyciem sterowników do swojej karty sieciowej bezprzewodowej ale mówi³ ¿e ju¿ ma. Windows x64 jest tak zrobiony ¿e wszystkie dobrze napisane 32bitowe i 64bitowe programy chodz± bezproblemowo. (16 bitowe nie s± obs³ugiwane). Powiem wiêcej, wszystkie programy które pójd± na Windows 2003 SP1 32bit pójd± i na tym. Kolejna sprawa to nie rozumiem dlaczego zainstalowanie tego win spowoduje utrate gwarancji

    PS. U¿ywam Windows x64 RC2 od nieca³ych 4mc tak¿e zd±¿y³em ju¿ ten system poznaæ do¶æ dobrze.

  20. #60
    Mega Alizée Fan
    Join Date
    13th Oct 2003
    Location
    zyrardów
    Posts
    1,307
    Rep Power
    38

    Default

    potrzebuje porównania komunikatorów Tlen i GG (tylko tych dwóch) tzn cechy, różnice, zalety, wady, zasada działania , różnice dla zwykłego zjadacza netu i dla zaawansowanych itp wszystko tego typu

    ja wiem jakie są zasadnicze różnice ale przydałby sie taki test porównawczy z odzielonymi poszczególnymikwestiami (nie dla mnie a dla osoby która ma odpowiadać z tego na ocene semestralną, tak tak nie ma co sie smiac jakiegos profesorka ostro jebneło by takie zadania zadawac w zwyklym ogolniaku bez profilu informatycznego i do tego lekcje z kompem mają raz na jakis czas

    dzeki .....

    gg:1848546 / WPkontakt:dziura44 www.hahm-pol.webpark.pl

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •