Donate Now Goal amount for this year: 4030 EUR, Received: 40 EUR (1%)
(*Donation progressbar standing is unconfirmed.)
If you have donated, comment in this: donation thread, so we may review it.
Unfortunately we've lost the ability to generate ad revenue, because of some links to copyrighted content, which were posted by certain members, so now we solely depend on donations to keep this site running.
Please support the website with your donation.

Any donation will help!

Page 1 of 157 1231151101 ... LastLast
Results 1 to 20 of 3126

Thread: ‹‹ Poka¿ swoj±... a ja poka¿ê Ci swojego - fotki naszych osób x] ››

  1. #1
    Alizée Fan
    Join Date
    12th Mar 2004
    Location
    Ajaccio Polonaise
    Posts
    175
    Rep Power
    32

    Wink ‹‹ Poka¿ swoj±... a ja poka¿ê Ci swojego - fotki naszych osób x] ››

    Czesc wszystkim !

    Wpad³em na pomys³ , aby zamiescic nasze zdjecia ( wszystkich fanów )
    Mo¿e Alizee tutaj bywa i zagl±da , ma okazje popatrzeæ jak wygladaj± jej najlepsi , najwierniejsi fani na swiecie
    Zrobmy to , dla niej !
    Our Foto For You Alizee !
    do roboty !

  2. #2
    Inactive/Banned
    Join Date
    23rd Oct 2003
    Location
    Poland
    Posts
    2,661
    Rep Power
    0

    Default

    niewiem czy jest to najlepszy pomysl... a ja nawet nie mam swojej foty na kompie

  3. #3
    Super Alizée Fan
    Join Date
    29th Mar 2004
    Location
    Sosnowiec
    Posts
    653
    Rep Power
    34

    Default

    Dlaczego nie najlepszy?? I tak sie zobaczymy na zlocie

  4. #4
    Alizée Fan
    Join Date
    25th Mar 2004
    Location
    Nowiak
    Posts
    407
    Rep Power
    33

    Default

    no nie wiem czy dobrym pomysłem jest zamieszczenia swoich fot do wglądu jedynie praiwe 5tyś osób:]]]]]]]]]]]]]]]] a o jakich zjdęciach mowa??? portretowe itp
    GG: 4105437
    Mail: ppatrykp@o2.pl

  5. #5
    Super Alizée Fan
    Join Date
    29th Mar 2004
    Location
    Sosnowiec
    Posts
    653
    Rep Power
    34

    Default

    No jeśli chcesz to mozesz tez wstawić swoje AKTY

  6. #6
    Inactive/Banned
    Join Date
    23rd Oct 2003
    Location
    Poland
    Posts
    2,661
    Rep Power
    0

    Default

    no nienajlepszym, bo moze nie kazdy chcialby mnie ogladac... a na zlocie raczej sie niezobaczymy

  7. #7
    Mega Alizée Fan
    Join Date
    22nd Dec 2003
    Location
    Andergrand=]
    Posts
    1,511
    Rep Power
    39

    Default

    ehhehe wsuemi taki temat jzu byl i dawali foty poszukajcie a znajdziecie

    "we brok Berlin down now we brok China"

  8. #8
    Mega Alizée Fan
    Join Date
    8th Nov 2003
    Location
    Pologne
    Posts
    1,160
    Rep Power
    37

    Default

    1. nie mam mojej foty na kompie
    2. nie chcę nikogo przestraszyć...

  9. #9
    Master Blaster ;) croolik's Avatar
    Join Date
    10th Oct 2003
    Location
    Kraków-Cracovie-Cracow | Polska-Pologne-Poland
    Age
    35
    Posts
    2,907
    Rep Power
    45

    Default

    Właśnie, kto googla nie błądzi
    C(r)OOL'ik fait spinner le week-end.

  10. #10
    Rower rulezzzzzzzzzz!!!!! Darkthrone's Avatar
    Join Date
    17th Apr 2004
    Location
    Poznañ/Poland
    Age
    33
    Posts
    1,933
    Rep Power
    39

    Default

    hieh.... kto pierwszy??
    GG: 4241385

  11. #11
    프셰미슬라프 FanPage Staff
    Moderator (RU)
    Moderator (PL)
    Przemyslav's Avatar
    Join Date
    10th Oct 2003
    Location
    日本国 / 대한민국
    Age
    33
    Posts
    25,507
    Blog Entries
    1
    Rep Power
    136

    Default

    Zaczynam




    Przemyslav on: EnglishRussiaFaceBookFlickrGoogle+me2dayTumblr

  12. #12
    Rower rulezzzzzzzzzz!!!!! Darkthrone's Avatar
    Join Date
    17th Apr 2004
    Location
    Poznañ/Poland
    Age
    33
    Posts
    1,933
    Rep Power
    39

    Default

    aaaa niech strace


    fota robiona rok temu. dużo się nie zmieniłem tylko teraz mam jeszcze bródkę zapuszczoną
    GG: 4241385

  13. #13
    Toc De Mac Alizée Fan Maju's Avatar
    Join Date
    16th Feb 2004
    Location
    Wolsztyn *Poland*
    Age
    28
    Posts
    3,007
    Rep Power
    45

    Default

    no dobra to ja tez sie pokaze ...... tylko ja mam serwer gdzie jest zakaz hotlinkowania ...... bede zmuszony podac adres tylko...

    --------------------------
    Ja jestem ten pierwszy od lewej , BLONDYN naturalne wlosy nic nie farbowane (malo jest w tych czasach blondynow)

    http://maju.friko.pl/alizee/IM006974.JPG

  14. #14
    Super Alizée Fan
    Join Date
    28th Nov 2003
    Location
    Ajaccio (Poland)
    Age
    30
    Posts
    949
    Rep Power
    36

    Default

    Świstak już wiem dlaczego w moim Mercu ciągle brakuje paliwa Co tam z tyłu chowasz ?? Może pompke ?? Cały czas musze tankować na Aralu
    ASUS A3500L {Intel Celeron M 370, 15" XGA TFT, DVD-RW, 256 MB DDR, 40 GB HDD, Power4 Gear+}

  15. #15
    Mega Alizée Fan
    Join Date
    2nd May 2004
    Location
    Matrix [PL]
    Posts
    1,620
    Rep Power
    38

    Default

    heeheh dalbym, ale nie mam na pc poszukam w necie, moze znajde swoaj fote wkoncu nakonkursach fotki robili :d

  16. #16
    Toc De Mac Alizée Fan Maju's Avatar
    Join Date
    16th Feb 2004
    Location
    Wolsztyn *Poland*
    Age
    28
    Posts
    3,007
    Rep Power
    45

    Default

    Gdzie reszta zdjec waszych ?

  17. #17
    Mega Alizée Fan Cobra1's Avatar
    Join Date
    16th Dec 2003
    Location
    Nowa Sól
    Age
    28
    Posts
    1,313
    Rep Power
    38

    Default

    hieh jak znajdę swoje gdzieś na serwie to zarzucę
    Zarejestrowany: 16th Dec 2003
    Cobra1, Ostatnio zalogowany: 3rd October 2006 o 09:27

  18. #18
    프셰미슬라프 FanPage Staff
    Moderator (RU)
    Moderator (PL)
    Przemyslav's Avatar
    Join Date
    10th Oct 2003
    Location
    日本国 / 대한민국
    Age
    33
    Posts
    25,507
    Blog Entries
    1
    Rep Power
    136

    Default

    Maju twoje foto nie wchodzi ( Nie moze wyswietlic stronki ( Pomyslcie tak na zlocie grupowe Ale bylby wypas P.S. Webi jak ty tankuje na Aralu A pozniej zbieram punkty... karne


    Przemyslav on: EnglishRussiaFaceBookFlickrGoogle+me2dayTumblr

  19. #19
    Toc De Mac Alizée Fan Maju's Avatar
    Join Date
    16th Feb 2004
    Location
    Wolsztyn *Poland*
    Age
    28
    Posts
    3,007
    Rep Power
    45

    Default

    a kto by mogl moje zdjecie wrzucic na serwer ? i by mi linka podal

  20. #20
    Rower rulezzzzzzzzzz!!!!! Darkthrone's Avatar
    Join Date
    17th Apr 2004
    Location
    Poznañ/Poland
    Age
    33
    Posts
    1,933
    Rep Power
    39

    Default

    ja moge wrzucić na republike. jak co to dawaj fote na e-maila
    GG: 4241385

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •