PDA

View Full Version : La Isla Bonita

Maverick
9th June 2003, 09:19
Heren (en dames) brace yourself!!!!

Hier is de MP3 van La Isla Bonita die Alizée heeft gezongen bij La Chanson no1.

Ze zingt het 1000x beter dan ik ooit had verwacht! :mrgreen:

http://www.alizeealliance.com/alizee_bonita.mp3

En de video kun je hier in super kwaliteit alvast bekijken (vrijdag namelijk op TV5).

AHHH...ik waarschuw maar even: hou de kwijlbakjes erbij want dit is een performance waar je U tegen zegt. Dit is de beste performance die ik ooit van haar heb gezien! De bewegingen (my god), haar stem en haar looks!

http://coudboul4.free.fr/Alizee_La_Isla_Bonita_640x480_by_R_Spark.avi

http://home.hetnet.nl/~webpeople/Gifstxt/diversen/WebPeopleDiv02HartBeating.gif

Jack
9th June 2003, 11:24
Te Gek ! Super !!!

Jack
9th June 2003, 11:39
Nou dat nummertje mag ze op de tournee nog eens een keertje opvoeren hoor !

The Mighty Atom
9th June 2003, 12:30
Ben bijde nu downloaden! :mrgreen:

MuzzleFlash

Jack
9th June 2003, 13:36
En ????

The Mighty Atom
9th June 2003, 17:23
Ik ga niet kijken, ik w8 tot vrijdag. Maar ik ben bang dat ik me niet kan inhouden :mrgreen:

MuzzleFlash

Jack
9th June 2003, 17:54
Heh ??? Begrijp dat maar eens ...

The Mighty Atom
9th June 2003, 18:41
lol

Maareh, klopt het dat Alizee 2 performances doet bij de Madonna Special? Dus La Isla Bonita and J'ai pas vingt ans?

VET, 2 performances in 1 show krijgen we dan, VET! Ja toch?

MuzzleFlash

Maverick
9th June 2003, 19:08
Ik ga niet kijken, ik w8 tot vrijdag. Maar ik ben bang dat ik me niet kan inhouden :mrgreen:

HAHA...dat hou je nooit vol :wink:

Ja klopt, ze gaat "J'ai pas vingt ans" doen en daarna "La Isla Bonita".

Het wordt een geweldige en overgetelijke avond!

Jack
9th June 2003, 20:08
Geweldig hé ! Als ze die op de concertje ook beide brengt in dezelfde outfit !

The Mighty Atom
9th June 2003, 20:32
YEAH D00WD! OWNED!

Maar het zou leuker zijn als ze bij elke nummer een passende outfit heeft, dus bij La Isla Bonita de outfit zoals ze die draagt op de Madonna Special.

Stel je eens voor, J'ai pas vingt ans met de Moi...Lolita outfit. Dat past niet echt. lol

MuzzleFlash

Jack
9th June 2003, 20:57
Daar heb je een punt ... In ieder geval een welkome afwisseling !

C.P.A.
9th June 2003, 23:47
ik heb weer heel veel gemist .. gadver ... lol ja het is super de super en ik zou 't bijzonder cool vinden als ze dit nog eens deed!

Jack
10th June 2003, 08:35
Enige suggestie ook ?

The Mighty Atom
10th June 2003, 10:05
ik heb weer heel veel gemist .. gadver ... lol ja het is super de super en ik zou 't bijzonder cool vinden als ze dit nog eens deed!

:?:

Hoezo, ik heb veel gemist? Kan jij TV5 ontvangen in Zweden? Als dat niet zo is, dan baal je flink :?

MuzzleFlash

C.P.A.
10th June 2003, 12:15
tuurlijk nie! fucking zooi hier ... wil nie voor niets weg!

The Mighty Atom
10th June 2003, 13:37
Ow ok.

Flink balen dus. :?

MuzzleFlash

Jack
10th June 2003, 21:06
Zo lijkt het hé ! Keep the spirit alive CPA !

The Mighty Atom
10th June 2003, 21:53
D00wd, Zweden heb ik altijd al een vaag land gevonden, vind de taal zo vreemd :S

MuzzleFlash

kwek
10th June 2003, 22:03
masterlijke cover echt!

ff voorstellen: kwek, meisjes-smurf, elien in real life en zo'n beetje de enige vrouwelijke alizee fan :lol:

ciaooo

The Mighty Atom
10th June 2003, 22:05
Ha die Kwek, welkom in het NL forum.

Naa, je bent een van de weinige vrouwelijke fans. Maar zeker niet de enige.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

MuzzleFlash

Jack
10th June 2003, 23:58
Welkom Elien ! Wees niet verlegen en post erop los !

The Mighty Atom
11th June 2003, 10:11
Yeah dude!!!

Gogogo

Enne, neem ook een mooie avatar :mrgreen: (schermplaatje)

Ik vind de mijne eigenlijk wel verekte CUTE :mrgreen:

MuzzleFlash

Jack
11th June 2003, 11:59
Niets op aan te merken idd ! Hoe zou dat kunnen hé ?!?

The Mighty Atom
11th June 2003, 12:05
Oef, das een moeilijke. Eeeehhhh, ff denken............ ehhhhh.........

Omdat het Alizee is die haar eigen album showt? :mrgreen: YEAH D00WD!

MuzzleFlash

John Doe
11th June 2003, 23:21
@C.P.A.

Waarom zou je TV5 (en de ander franse kanalen) niet kunnen ontvangen?

Kijk hier: http://www.ses-astra.com/satellites/footprints.php?sat=9 en http://www.lyngsat.com/astra19.shtml

TV5 is vrij te ontvangen via de astra satelliet.. De andere franse kanalen zijn ook te ontvangen, maar daar heb je een smartcard voor nodig. Maar dat is ook wel te regelen.

Jack
12th June 2003, 09:51
Yeah, our technowiz !

The Mighty Atom
12th June 2003, 10:15
WTF is een smartcard?

En zo'n MPEG2 kaart dan? Of is die alleen om op tenemen met MPEG2 kwaliteit.

MuzzleFlash

John Doe
12th June 2003, 10:49
Een smartcard is een plastic kaartje (bankpas grootte) met een "chipknip chippie" erop. Daar staan sleutels in om gecodeerde uitzendingen te ontsleutelen. Dat kaartje stop je in je sat-ontvanger

TV5 is FTA (free to air), vrij te ontvangen dus. Maar de andere franse zenders zenden uit in verschillende coderingen (mediaguard (aka seca) 1,2 & viaccess 1,2). Seca1 en Viaccess1 zijn "open" (gehacked), dus die kan je ontvangen met een zelf geprogrameerde smartcard. Seca2 en Viaccess2 zijn nog niet gehacked, daar moet je een smartcard voor kopen. Dat is lastig want voor het ontvangen van de franse zenders MOET je een inwoner zijn van Frankrijk... lastig dus..

Als je digitaal wil opnemen kan je OF een DVB-s kaart voor je PC kopen (bijv. Haupauge Nexus), deze is dan je satelliet tuner, en daarmee neem je de mpeg2 streams op op je HD. Een ander mogelijkheid is een tuner met een HD erin, daarmee kan je programma's opnemen en later op je PC bewerken, erg handig!

Beide hebben het voordeel dat je signaal digitaal blijft, en dus niet eerst gedecodeerd wordt naar analoog, om vervolgens weer gedigitaliseerd te worden door een capturecard.. Dat levert (onnodig) kwaliteitsverlies op..

kwek
13th June 2003, 10:29
ehm... ze komt vanavomd toch op TV5?

dacht dat iedereen dat wel heeft en daar gaat het om!! :lol: :lol:

John Doe
13th June 2003, 13:06
Ja maar dat is slechts 1 show. Ze is wel vaker op tv in Frankrijk en die zenders zijn wat moeilijker te ontvangen. Vanavond in elk geval met twee optredens!!

Veel plezier.

The Mighty Atom
13th June 2003, 18:34
Veel plezier.

Hehe, dat zal geen probleem zijn.

MuzzleFlash

MB1986
13th June 2003, 18:51
Ik zeker kijken!:lol: Wil ut zeker zien joh, maar ik verwacht niet dat het een flop wordt, en ook al spreekt ze sommige woorden niet al te goed uit, dat betekend niet dat La isla Bonita ook slecht gezongen wordt.

En als Alizee-fan wil ik zeggen dat wat voor nummer ze ook maakt in welke taal dan ook en hoe slecht/goed het gezongen wordt, ik zou altijd fan van haar blijven zelfs nadat ze(eventueel)stopt, gewoon om wie ze is.

MB1986

Maverick
13th June 2003, 19:02
Ik heb in een Frans nieuwsbericht gelezen dat de Franse pers en de journalisten niet zo te spreken waren over de performances die van Madonna zijn gedaan. Veelal werd het niveau niet bereikt. Maar er werd wel vermeld dat Alizée het HEEL goed heeft gedaan en de beste Madonna performance heeft neergezet samen met Pascal Obispo die het nummer "Frozen" heeft gezongen.

Das een VET compliment voor Alizée :D (Het was dan ook een performance van een andere planeet....zo mooi gedaan) :mrgreen:

In ieder geval heeeel veel kijkplezier iedereen vanavond!!!!!

John Doe
13th June 2003, 19:37
Nou dat klopt.. De meeste covers waren niet om AAN te zien. Beetje vreemd een man "papa don't preach" te zien zingen. En fransen die engels gaan zingen wordt over het algemeen een drama.. Zo niet met Alizée en La Isla Bonita! Dat klonk wel erg goed!

The Mighty Atom
13th June 2003, 22:29
OMG WARE WOORDEN MAN!!! :mrgreen:

Ben de show nu aant kijken, ben zo focking nerveus man :P

MuzzleFlash

John Doe
13th June 2003, 22:59
Eerst komt JPVA en op nummer 7 (dacht ik) La Isla Bonita!!! Sweet!!!

The Mighty Atom
13th June 2003, 23:29
:S

Nou kheb nog geen JPVA gezien, en La Isla Bonita is net geweetst, 5 minuten geleden. :S Ow ow, het zal toch neit waar zijn he...

MuzzleFlash

The Mighty Atom
13th June 2003, 23:55
ARGH!

Geen JPVA :( :cry:

MuzzleFlash

Maverick
14th June 2003, 00:19
Ja shit, ze hebben het programma ingekort! :evil:

Maar La Isla Bonita was zoooo super. Ik zat echt te shaken van spanning.....I'm obsessed! :mrgreen: Ik hoop dat ik vannacht kan slapen :roll:

John Doe
14th June 2003, 00:35
Ja programma is ingekort! Ophelie Winter (ook wel lekker beesje) en Alizée zongen ook hun eigen nummers in de extra lange show (ruim twee uur).

Jongens jullie krijgen de spullen in mpeg2 formaat van me. Ik heb morgen wel tijd om e.e.a. te editen. M'n ftp site is ook up en running dus dat gaat lekker.

P.S. Vonden jullie Alizée's knockers niet geweldig? O mamma!! Dit blousje bracht e.e.a. bijzonder lekker naar voren.. Push up bra/stuffed bra?

kwek
14th June 2003, 17:11
ik zat gisteren ook te kijken...

en ik vond frozen supermooi gecovered idd en isla bonita... zucht

*KWIJL*

ben blij dat ik het opgenomen heb;)

kwek
14th June 2003, 17:27
ach ik heb het iig opgenomen *JOEPIE*

MB1986
19th June 2003, 10:18
Hey iedereen!!! :D

Zo te lezen heeft iedereen vrijdag de 13e naar TV5 gekeken? Nou mijn mening is dat ze het inderdaad wel 10000x beter zingt, maar Amelie mag er ook wel zijn;)

Wel vét jammer dat ze ut tweede nummer JPVA niet deed, altans dat heb ik dan niet gezien en ik baalde er wel van:@

Ik kan nu helemaal niet meer wachten tot ik haar in het echt zie in Brussel:$

MB1986

The Mighty Atom
19th June 2003, 11:25
Tsja, het was een herhaling he, dus het werd nogal ingekort. Zeker jammer.

MAAR!

Zaterdag 21 juni weer kijken naar TV. Er komt een muziek show LIVE vanuit Parijs. En Alizee is er ook. Heb geen idee wat ze gaat doen. Das dus lekker spannend. Allemaal kijken. Het begint om 22:27 t/m 00:28. Het tweede deel van de show begint om 00:32 t/m 02:33. Dat kan dus een lang nachtje worden :mrgreen:

MuzzleFlash

kwek
21st June 2003, 11:08
je kan toch via kazaa 'la isla bonita' downloaden?!

bij mij is hij althans wel bezig ermee

Jennie
21st June 2003, 20:56
Ik heb kazaa lite en hij was bij mij ook bezig het nummer (niet de clip) te downen, maar op de helft ofzo vroeg ie naar meer bronnen en dat kon ie nie vinden en toen kon ik maar een klein stukje horen :(

The Mighty Atom
22nd June 2003, 11:23
Alizee - La Isla Bonita (http://members.lycos.nl/finalfantasyplanet/MuzzleFlash%20Files/Alizee%20-%20La%20Isla%20Bonita.mp3)

MuzzleFlash

kwek
22nd June 2003, 17:34
is dat alleen het liedje of ook het optreden erbij?

C.P.A.
22nd June 2003, 17:44
video hebben?? Hier komt de hulp

klik op mij want ik wil je helpen!! hehe (http://www.infoadvocaten.nl/users/riccardo/index.php)

ZoRt
22nd June 2003, 18:48
kwek dat is alleen het liedje, en die link van c.p.a. is de link voor de videoclip

Jennie
22nd June 2003, 19:44
TNX :D

cocico
12th July 2003, 00:47
Heeft er iemand een andere link naar de mp3?

Ik kan alleen de video (traag) downloaden..

cocico
13th July 2003, 15:02
Ik vind dit nummer in 't Engels héél mooi.

Hiermee heeft onze godin bewezen dat haar Engelse lessen resultaat opleveren, het niveau is véél beter dan de Engelse versie van JEAM & JAPVA, terwijl die nummers 'belangrijker' zijn.

En de performance is ook super, de persoon die Alizée leerde dansen en verleidelijk kijken, krijgt mijn eeuwige dank, terwijl alizée nu nog méér verafgoodt :mrgreen:

cocico
13th July 2003, 15:05
Ik heb nu ook de Madonna versie godwnloadt, en die van Alizée is qua stem & muziek véél mooier.

Alizée kan met een gerust hart de wereld in het Engels & Frans gaan veroveren (nu ja, Frans geniet mijn voorkeur)...

Ik zal tijdens m'n vakantie in Feankrijk in augustus eens proberen een paar teksten in 't Nederlands te vertalen, om te zien wat dat geeft ;)

C.P.A.
13th July 2003, 16:04
hehe lol goed zo

enne ja ik ben het met je eerste regel van je laatste post helemaal eens!

Jennie
13th July 2003, 21:07
Als ik op die link klik, krijg ik alleen maar een witte pagina :cry:

cocico
13th July 2003, 21:42
Ik ook, moet een foutje zijn, ofwel een grap :mrgreen:

Jennie
13th July 2003, 21:59
Ha ha grappig hoor, en waar kan ik t dan wel downen?

cocico
13th July 2003, 22:51
http://coudboul4.free.fr/Alizee_La_Isla_Bonita_640x480_by_R_Spark.avi

Deze werkt bij mij. De kwaliteit is echt heel mooi hoor!

Iemand zei in deze thread iets over een cover van 'Frozen' van Madonna, heeft iemand daar een videotje van aub? :oops:

Jennie
13th July 2003, 22:55
Tnxtnx :D Ga m een andere keer downen want ik ga nu slapen, morgen ga ik namelijk op vakantie! :mrgreen:

cocico
13th July 2003, 22:57
Veel plezier! Ga je naar Frankrijk ;)

Jennie
13th July 2003, 23:00
Nee helaas niet :cry: Ik ga met n vriendin naar wijk en aalburg!!! (ver he :wink: )

cocico
14th July 2003, 07:32
Als Belg zou ik dat niet weten :mrgreen:

Jack
16th July 2003, 11:55
Weer een typisch Hollandse naam :wink:

The Mighty Atom
16th July 2003, 16:34
Hey Jack, heb je al een tijdje niet meer op dit forum gezien. Waar was u al die tijd?

MuzzleFlash