The Mighty Atom
3rd June 2003, 10:32
Jullie hebben het vast al gehoord of gemerkt, maar de website Cors'Alizee gerund door Cristelle ( ook member in dir forum) KAPT ER MEE!!! Potverblomme. Zo'n knal goede website en dan stopt ze ermee. Kheb dus al meerdere verhalen gehoord, 1 daarvan zou zijn dat ze uitgekaferd werd door de leden van Alizee Alliance en Sweet Alizee (Sweet Alizee is trouwens al volledig opgeheven) Een andere reden was, en die heb ik van Niels gehoord, was dat Cristelle simpelweg gewoon geen tijd meer had. Ze stak al haar vrije tijd in de site, soms meer dan dat. Dan is het wel begrijpelijk dat het allemaal ff teveel word. Maar toch blijft dit balen, want waar halen wij nu alle nieuws vandaan? Cors'Alizee is een van de weinige sites die altijd up-to-date is en altijd nieuwe informatie heeft. En nu? Dat is nu pleite. Nou heb ik, toen ik laatst de site weer ff bezocht en ff de barre vertaling van Altavista erdoorheen heb gehaald, dat Cristelle er later dit jaar misscien weer zin krijgt om verder te gaan met de site. Maar das niet echt duideljik.
Maar wat vinden jullie nou van dit alles?
MuzzleFlash
Maar wat vinden jullie nou van dit alles?
MuzzleFlash