PDA

View Full Version : Cors'Alizee Stops!

The Mighty Atom
3rd June 2003, 10:32
Jullie hebben het vast al gehoord of gemerkt, maar de website Cors'Alizee gerund door Cristelle ( ook member in dir forum) KAPT ER MEE!!! Potverblomme. Zo'n knal goede website en dan stopt ze ermee. Kheb dus al meerdere verhalen gehoord, 1 daarvan zou zijn dat ze uitgekaferd werd door de leden van Alizee Alliance en Sweet Alizee (Sweet Alizee is trouwens al volledig opgeheven) Een andere reden was, en die heb ik van Niels gehoord, was dat Cristelle simpelweg gewoon geen tijd meer had. Ze stak al haar vrije tijd in de site, soms meer dan dat. Dan is het wel begrijpelijk dat het allemaal ff teveel word. Maar toch blijft dit balen, want waar halen wij nu alle nieuws vandaan? Cors'Alizee is een van de weinige sites die altijd up-to-date is en altijd nieuwe informatie heeft. En nu? Dat is nu pleite. Nou heb ik, toen ik laatst de site weer ff bezocht en ff de barre vertaling van Altavista erdoorheen heb gehaald, dat Cristelle er later dit jaar misscien weer zin krijgt om verder te gaan met de site. Maar das niet echt duideljik.

Maar wat vinden jullie nou van dit alles?

MuzzleFlash

C.P.A.
3rd June 2003, 11:59
ik kan het super goed begrijpen, in het verre begin had ik ook een super up-to-date site, maar jezus wat je er allemaal nie voor moet doen om up-to-date te blijven dat is gewoon afschuwelijk! Nu zal dat voor een frans talig persoon wel iets makkelijker zijn maar nie veel, ik ben er toen ook mee gestopt en heb eigenlijk een half jaar niets gedaan aan Alizée sites, pas 1,5 jaar geleden ben ik weer gestart met vanalles .... nu heb ik supergafe nieuwe gallery beloofd maar tering ik heb ook gewoon nu weer geen tijd! Tijd is een fucking probleem in iedereens leven in de huidige wereld blijkbaar :)

(Toch zal ik het voorelkaar krijgen) :!:

The Mighty Atom
10th June 2003, 10:07
VET!

Maareh, CorsAlizee gaat toch weer door :D

MuzzleFlash

Jack
10th June 2003, 21:07
Zoland wij maar flink blijven doorgaan hé !

kwek
13th June 2003, 10:28
heey mensen goed nieuws(b'tje oud al :oops: )

ze gaat toch weer door na haar eindexamen?! dat haalt ze vast wel..

mijn broer hoort net btw dat ie gezakt is :cry:

nouja we zien het wel :mrgreen:

C.P.A.
13th June 2003, 12:40
ik denk van wel he ;) lol