PDA

View Full Version : Jennifer??

Maverick
23rd May 2003, 21:51
Op de "grote" filmdatabase imdb staat nu ook Alizée vermeld met haar biografie. Zie: http://us.imdb.com/Name?Aliz%E9e

Er staat bij haar bio dat haar echte naam "Jennifer" is. Uhm, nou dat lijkt mij dus echt compleet fout. Ik begrijp niet waar ze hun info vandaan halen....of ze hebben een tikfout gemaakt.

C.P.A.
23rd May 2003, 22:46
wie weet ... Jennifer Jocotet :P mmm je kunt wel zelf ff de info updaten als je wilt ;)

Vycle
24th May 2003, 16:43
Ja dat is inderdaad compleet belachelijk. Jennifer. Straks gaan ze haar nog vergelijken met Jennifer lopez. Maar het verschil tussen Alizée en jennifer lopez is dat Alizée kan zingen.

C.P.A.
24th May 2003, 18:51
ach ja mensen maken fouten he ;)

Jack
25th May 2003, 00:53
Tweelingzus !

C.P.A.
25th May 2003, 10:51
*?? verklaar je nader Jack

Jack
27th May 2003, 18:14
Wist je dat dan niet ?!??? :?

C.P.A.
27th May 2003, 19:12
nope en snap er nu nog minder van :(

Vycle
27th May 2003, 19:21
Alizée heeft geen zus, enkel een broer

Jack
27th May 2003, 20:44
dat dachten jullie :wink:

C.P.A.
28th May 2003, 15:33
oke jack wij moeten heel nodig eens praten ;)

Jack
29th May 2003, 11:17
U ruikt een opportuniteit ? :roll: :wink:

C.P.A.
29th May 2003, 12:21
lol, ja :wink:

Jack
31st May 2003, 07:01
Goed, ik denk er eens over na ...

Micha
1st June 2003, 03:32
Oké. Leuke grap Jack, maar als je mensen van dit forum weg wilt jagen, moet je vooral doorgaan met onzin grappen maken.

Een grapje is best leuk, maar ik heb geen behoefte aan dit soort langdurige domme grappen over Alizée. Als je zo'n grap maakt, zeg dan gelijk dat het een grap is.

Naninou
1st June 2003, 04:32
Ja ja... sorrie maar je stelt je wel een beetje aan! Hij zegt iets wat zo met opzet duidelijk gewoon een grapje is dat niemand zich zorgen maakt, dus als jij je om zo iets weg laat jagen, dan ben je een beetje overgevoelig, en dan wens ik je sterkte met verdere activiteiten op internet.

Per slot van rekening weet iedereen toch dat Alizée een tweeling zus heeft die Jennifer heet, maar ook een nichtje die Lori heet, en nog twee broers die Michael en Jackson heten. En dan heeft ze ook nog een kloon die half zo groot is als zei zelf die Mini-Lili heet :?

Of ehhm... wisten jullie dat niet? 8)

Micha
1st June 2003, 09:58
:oops:

Tja, nou ja.... Je hebt ook wel gelijk, eigenlijk. Ik ben soms in een overgevoelige bui omdat ik Alizée heel erg leuk vind, en moeite heb met te accepteren dat wat ik voel onmogelijk is.

Anyway, over de IMDB, die maakt wel vaker kleine foutjes hier en daar. Maar ik zie het feit dat Alizée nu in de IMDB staat wel als een vette hint naar de toekomst. Qua acteren bedoel ik. The Internet Movie Data Base is normaal gesproken alleen voor Acteurs, Actrices, regiseurs en Producenten...

Dus mischien heeft ze al een contractje lopen bij een of andere film matschappij? Ik hoop het wel! :D

C.P.A.
1st June 2003, 11:15
trek 't je nie aan ... Jack heeft al vaak genoeg dat soort opmerkingen gemaakt ... ik heb er geen probleem mee :P

The Mighty Atom
2nd June 2003, 13:04
OOOO MY GOD!!!!

LOL @ Naninou en Micha LOL :P:D

Rustig aan he, tjappie. :shock: :lol:

MuzzleFlash

C.P.A.
2nd June 2003, 14:09
ze heeft wel gelijk ;) oo en over dat klonen gesproken ... (....)