PDA

View Full Version : Alizée's nieuwe pakkie voor J'ai pas vent ans!

Naninou
21st May 2003, 03:46
Ziet er super goed uit! Ik wil ook zo'n pakkie!!!

http://membres.lycos.fr/stewarts/gpa20ans/1.jpg

http://membres.lycos.fr/stewarts/gpa20ans/2.jpg

http://membres.lycos.fr/stewarts/gpa20ans/3.jpg

http://membres.lycos.fr/stewarts/gpa20ans/4.jpg

http://membres.lycos.fr/stewarts/gpa20ans/5.jpg

http://membres.lycos.fr/stewarts/gpa20ans/6.jpg

http://membres.lycos.fr/stewarts/gpa20ans/7.jpg

http://membres.lycos.fr/stewarts/gpa20ans/8.jpg

http://membres.lycos.fr/stewarts/gpa20ans/9.jpg

Het is verbazend hoe Alizée's clips altijd compleet nieuw zijn. Ik vind het ook heel goed dat ze altijd sexy, maar zeer stijlvol gekleed is.

Ze zal gelukkig nooit vervallen in een goedkoop hoeren imago van rubbere pakjes en ordinair sletten gedrag van typetjes als Britney Spears, Christina Aquilera, of Jennifer Lopez.

Jack
21st May 2003, 08:00
Stijlvol zeker, hoewel ze ervoor moet oppassen dat het inderdaad niet over het randje gaat ... De verbeelding mag nog steeds getart worden ! 8)

C.P.A.
21st May 2003, 09:47
I love it, echt dit is simpel weg geweldig :P superiour hehe en ik denk dat je gelijk hebt

Ze zal gelukkig nooit vervallen in een goedkoop hoeren imago

hiermee!

Micha
21st May 2003, 10:14
De clip is echt geweldig! Alizée danst leuk en ziet er uit als een mooie jonge vrouw, en ze is weer naar een goede hair stylist geweest, want haar kapsel is fantastisch.

Ik vind de roze outfit ook heel erg leuk, en de zilvere laarsjes maken het helemaal fantastisch.

Het lijkt qua dans en kleding stijl wel veel op "Can't get you out of my head" van Kylie Minogue. Alleen dan wat meer naturelle, en wat minder Science Fiction.

C.P.A.
21st May 2003, 12:17
vind dat je gelijk hebt micha super gewoon!!!

The Mighty Atom
21st May 2003, 18:31
GNGNGNGGNGNGGGGNNGGNGNGNNGNGNGNGNGNG

Must......resist........pictures.......OWNAGE

Deze clip is, ter hoogte van Moi...Lolita gewoon kicken. Ook al is Moi...Lolita meer een korte film, maar deze clip is gewoon goed vanwege de dans en het liedje zelf.

MuzzleFlash

C.P.A.
21st May 2003, 20:38
en dat is ie zekers

Jack
22nd May 2003, 11:06
Those boots .... :P

C.P.A.
22nd May 2003, 12:50
these boots are made for walking ... walking over u ;) from: Nancy Sinatra hehe lol

gommes moet nog wel wenne aan dat nederlandse forum, schrijf ik nog in het engels :S

Jack
22nd May 2003, 19:43
Ik dacht al dat ik je niet begreep :wink:

Micha
23rd May 2003, 03:13
Deze clip is, ter hoogte van Moi...Lolita gewoon kicken. Ook al is Moi...Lolita meer een korte film, maar deze clip is gewoon goed vanwege de dans en het liedje zelf.

MuzzleFlash

Nou... ik denk dat dat nou weer een beetje overdreven is, Muzzle. Als ik heel heel heel eerlijk mag zijn. :oops:

De clip is heel leuk, en zeker een van de leukste, maar komt het in de buurt van Moi... Lolita? Nee.

Moi Lolita kan nooit meer verbeterd worden om dezelfde rede dat Jurassic Park nooit verbeterd kan worden door een sequal. Ik weet me te herrinneren dat iemand van J'en ai marre ook bij de eerste keer zei dat het net zo goed is als Moi Lolita, maar achteraf blijkt toch dat hij Moi Lolita nog steeds het beste vind.

Moi Lolita was een succes dat niet helemaal aan Alizée te danken is, en ook nooit meer door Alizée te verbeteren is.

De rede dat Alizée zo extreem populair was 3 jaar geleden kwam voor een deel toch echt door haar leeftijd en door de titel van het nummer. Lolita is een fenomeen, Alizée is een zangeres. Dat in combinatie maakt het succes makkelijker.

Moi Lolita was een super hit omdat het nieuw was, het is een wereld melodie, en het onderwerp is een sensueel en controvercieel onderwerp dat niet gezongen kan worden door iemand die ouder is dan 17. Het was de eerste keer dat het publiek Alizée voor het eerst zag, en dat kan ook maar een keer gebeuren. Niemand kende haar, ze was 15, en wat wel bekend was, was het feit dat haar producent een van de grootste Franse Zangeressen is, Mylene Farmer.

Alizée is nu 18, en heeft een succes van normale zangeres. Iedereen die dat ontkent is een beetje in een droom blijven hangen dat het nog de zomer van 2000 is.

Ga vooral niet denken dat Alizée ooit nog zo'n hit zal hebben als Moi Lolita, want dat is gewoon zo goed als onmogelijk, daar moeten we toch eerlijk over zijn. Alizée is nu een bekend gezicht, en voor de rol van Lolita is ze nu toch echt te volwassen geworden.

Ik zeg dus niet dat Alizée geen hit singles meer zal scoren. Wat ik bedoel is dat de hype rond haar en haar imago permanent verminderd is, en zelfs gedeeltijk klaar is. Alizée kan gewoon blijven zingen zonder bang te zijn voor de charts, want haar singles zullen waarschijnlijk nog vaak een paar weken zo rond de plaatsen 4 en 6 blijven hangen in de Franse charts, en dan heeft ze weer geld.

Wat wij als fans moeten doen, is de vergelijking niet eens maken. Moi Lolita is een verhaal appart, en een gebeurtenis die niet verbeterd kan worden. Voor de rest zijn er clips van Alizée.

Deze clip is niet ter hoogte van, maar in verhouding tot Moi Lolita gewoon kicken, maar verder niet te vergelijken. Met de clip van Moi Lolita, daar leef je echt mee met het meisje in de clip, alle andere clips zijn gewoon hele leuke clips van een hele leuke zangeres die Alizée heet.

En qua dansen en kleding is Alizée heel erg leuk ja, maar ook wel een beetje gekopieerd van Kylie Minogue. :roll:

Gelukkig heb ik meer intresse in de muziek van Alizée dan haar clips, en zo hoort het ook.

Alizée is nog steeds het leukste liefste antrekkelijkste meisje van de hele wereld, alleen Alizée in combinatie met Moi Lolita is helemaal onverslaanbaar. :D

C.P.A.
23rd May 2003, 09:27
Alizée is nog steeds het leukste liefste antrekkelijkste meisje van de hele wereld,

en dat is geen woord te veel, eerder een paar te weinig :wink:

The Mighty Atom
23rd May 2003, 16:39
ARGH lol

Wat ik bedoelde met mijn post, is dat dit de leukste clip, na Moi...Lolita is. Dus ik vind deze 2 bijde de beste, daaronder komt Gourmandises, L'Alize en J'en ai Marre.

MuzzleFlash

C.P.A.
23rd May 2003, 22:53
voor de eerste 3 heb je helemaal gelijk, alleen vind ik J'en ai Marre beter dan L'Alizé :P

Jack
25th May 2003, 00:53
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE .............. HHHHHHHEEEEEEELLLLLLLPPP !!!

C.P.A.
25th May 2003, 10:52
nee? jawel hoor ;)

Jack
27th May 2003, 18:18
Jij kleine kapoen ! :wink:

The Mighty Atom
27th May 2003, 23:15
Watte?

Wat NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :?

MuzzleFlash

Jack
29th May 2003, 11:15
Oude grap tussen CPA en mij ...

Micha
1st June 2003, 11:15
Kapoen, dat is toch een gecastreerde haan? :mrgreen: :D :mrgreen:

C.P.A.
1st June 2003, 11:18
wist ik nie ... nu ik weet (zal ik post deleten ??) :)

Micha
1st June 2003, 11:24
LOL!

Die zit zelfs in een Sinterklaasliedje... Waarom, weet ik nog steeds niet, maar Sinterklaas kapoentje is dus letterlijk Sinterklaas gecastreerde haan :? :? :| :|

The Mighty Atom
3rd June 2003, 10:20
Nou gaat het ineens over Sinterklaas liedjes :S gaar.

Waarom niet over Alizee als kerst vrouwtje :mrgreen:

YEAH DUDE!

C.P.A.
3rd June 2003, 12:06
dat was cool he dude ;) ... je kent dat plaatje toch wel ... ziet ze er super sweet uit :P

The Mighty Atom
3rd June 2003, 13:19
Rofl, en of dat cool was, d00d. Owned.

gngngngngngngngngngnngn :shock:

MuzzleFlash

Micha
4th June 2003, 16:47
Het was alleen wel een gemaakt plaatje :roll:

Als je het goed bekijkt zie je dat het gewoon het Gourmandises pakje is, maar dan hevig bewerkt met Photoshop. Zo heb ik van haar Moi Lolita pakje een Jedi custuum gemaakt.

The Mighty Atom
5th June 2003, 12:26
lol @ Micha :D

MuzzleFlash

Jack
9th June 2003, 11:41
Gekkerd !

The Mighty Atom
10th June 2003, 10:09
lol, in Hit Machine had Alizee een blauwe versie aan, in de clip van JPVA een roze. Das wel kicke.

MuzzleFlash

Jack
10th June 2003, 21:09
Nu de zilvere nog !

The Mighty Atom
10th June 2003, 21:56
Zilvere?

GOUDEN!!!! Als het ff kan lol :mrgreen:

MuzzleFlash

Jack
10th June 2003, 23:59
Het is ook nooit goed hé !

The Mighty Atom
11th June 2003, 10:17
Mij hoor je niet klagen.

Naa, een zilveren en een goude outfit is misschien toch iets te TE!

Laat Alizee het maar bij roze/blauw houden.

MuzzleFlash

Jack
11th June 2003, 12:00
Maar toch ... :wink:

The Mighty Atom
11th June 2003, 12:12
Naa liever niet, of bedoel je zo'n glanzende outfit in het zilver, of meer een beetje grijs kleur?

Heb liever geen van bijde want bij die glanzende kan al het licht gaan kaatsen.

MuzzleFlash

Jack
12th June 2003, 09:56
Doe 'm dan maar transparant !

The Mighty Atom
12th June 2003, 10:20
LOL ROFL LMAO

GNGNGNGNGNGNGNGNGNGNGNGNNGNGNGNGNGN! OMFG!!! :mrgreen:

D00wd, dat gebeurt dus nooit.

MuzzleFlash

John Doe
12th June 2003, 13:48
Wacht maar op de homevideos!! :shock:

The Mighty Atom
12th June 2003, 16:45
Watte? Waar? Zijn er home video's van Alizee?

MuzzleFlash

kwek
18th June 2003, 09:24
even terug naar de clip :)

ik vind de clip leuk...

lekker veel dans erin

alleen zit er geen verhaal in maar de enige clip waar wel verhaal in zat was moi...lolita(let op--> GEEN vergelijking, alleen een conlusie)

zowiezo is alles van alizee top, vind ik

The Mighty Atom
18th June 2003, 10:59
Zekers.

Maar kijk eens naar de huidige top 40. Daar staan clips genoeg die alleen maar pure dans erin hebben. Dus een clip hoeft niet per se een verhaal erin te hebben om te scoren. Clips die alleen uit pure dans bestaan, kunnen net zo goed scoren, dus waar Alizee niet? Er zijn alleen weer van die tjappies die dat niet inzien. Dus om de huidige clip nou inspiratie loos te noemen vind ik zwaar overdreven. De clips van Moi...Lolita is goed vanwege het verhaal, en de clip van JPVA is goed vanwege de sublieme dans.

MuzzleFlash

C.P.A.
18th June 2003, 14:03
simpel weg een superclip vind ik... het gaat toch om de muziek het meisje en dansen op muziek is toch een bijhorend effect... dat hele verhaal gebeuren is gewoon nie altijd passend :)

Micha
18th June 2003, 14:53
Nee maar als je de text van J'ai pas vingt ans beluisterd dan klinkt het als iets waar juist wel een verhaal in zit.

Daarbij vind ik de clip toch lichtelijk inspiratieloos en niet orgineel. Alizée's dansen ziet er niet spontaan uit en compleet ingestudeerd. Wat ik met 'niet orgineel' bedoel dat het wel erg lijkt op een clip van Kylie Minogue.

daarmee wil ik dus niet zeggen dat ik Alizée als zangeres niet leuk vind.

The Mighty Atom
18th June 2003, 18:39
Alsof niemand zijn dansjes instudeerd, of verwacht je soms dat men maar tijdens het draaien van een clip zelf maar een dansje moeten verzinnen uit het niets?

En JPVA is heus niet zo insiratieloos als wat jij denkt hoor. Dat het niet origineel is is inderdaad waar, er zijn veel clips als deze, maar wat boeit dat?

MuzzleFlash

C.P.A.
18th June 2003, 19:10
Muzzel helemaal met je eens! weinig of niets aan toe te voegen... Love the clip :)

The Mighty Atom
18th June 2003, 21:16
Y34h d00wd :mrgreen:

MuzzleFlash

Jennie
18th June 2003, 21:32
Maar deze clip is toch nog niet in Nederland uit? Ik heb J'en ai marre wel op The BOX gezien, maar verder staat ie nergens in de charts :cry:

The Mighty Atom
19th June 2003, 09:56
Nee, das was alweer een tijdje terug. Hopelijk komt JPVA ook in Nederland en scoort tie nog hoger dan JAM.

MuzzleFlash

Jennie
19th June 2003, 20:03
Ja, maar JAM heeft helemaal niet gescoord... :(

The Mighty Atom
19th June 2003, 20:17
In Frank ging het inderdaad stuken beter dan hier. Klote.

MuzzleFlash

ZoRt
19th June 2003, 20:41
Dat is wel jmmr dat JAM niet is aangeslagen in nederland.

C.P.A.
19th June 2003, 20:44
ja das goed shit in slovakije gaat wel vrij goed :lol:

Jennie
19th June 2003, 20:46
Ja, daar hebben wij hier natuurlijk niet zoveel aan, hoewel het natuurlijk wel fijn is voor Alizée! :wink:

C.P.A.
19th June 2003, 20:52
wel ik heb er wel wat aan want dat is de enige box die ik kan ontvangen in zweden en de enige die Alizée uitzenden! OO

Jennie
19th June 2003, 21:16
Oh dat is mooi dan :wink:

kwek
21st June 2003, 19:48
Clips die alleen uit pure dans bestaan, kunnen net zo goed scoren, dus waar Alizee niet? Er zijn alleen weer van die tjappies die dat niet inzien.

bedoel je mij daarmee? :?: :twisted: :shock: :P

nee je hebt wel gelijk hoor:)

kwek
21st June 2003, 19:49
HEEEEEEEE ik ben alizee interested... het gaat denk ik op 20 berichten

C.P.A.
21st June 2003, 19:58
toch fijn dat je inmiddels een status hebt :)

Jennie
21st June 2003, 21:01
20 berichten ja, daar was ik al achter en dit is mijn twintigste bericht :D :mrgreen: :wink:

The Mighty Atom
21st June 2003, 22:42
Ben Alizee Freak.

En ik moet nog 2 zoenen van Alizee ontvangen :mrgreen: :mrgreen:

MuzzleFlash

C.P.A.
22nd June 2003, 01:54
mmm heb geloof ik nooit een andere status gehad dan Lover .. maar ja dat is dankzij riccardo 8)

kwek
22nd June 2003, 17:36
pfffffffff weet je wel hoeveel...

maarja jij bent toch moderator of zie ik dat nou verkeerd?!

C.P.A.
22nd June 2003, 17:51
ik ben moderator ja!

enne ja 959 berichten nu 960 :) ach je moet toch beetje actief zijn... ben de #1 poster lol

Jennie
22nd June 2003, 19:57
Dat blauwe pakje is echt mooi :shock: Ik zag het gisteren voor het eerst op tv5 vanuit Parijs. Het was een hardstikke leuk optreden en ook gaaf dat er nog ff wat aan Alizée gevraagd werd. :D

C.P.A.
23rd June 2003, 00:13
hehe .. en ik heb het weer gemist natuurlijk .. gommes ff wachten op video!

Jennie
23rd June 2003, 21:51
Ja balen voor je, ik heb t opgenomen, kan ik t zoveel kijken als ik wil :D

kwek
29th June 2003, 16:01
ik heb 't ook niet:(

cocico
13th July 2003, 14:36
Dat blauwe pakje is echt mooi :shock: Ik zag het gisteren voor het eerst op tv5 vanuit Parijs. Het was een hardstikke leuk optreden en ook gaaf dat er nog ff wat aan Alizée gevraagd werd. :D

staat dat interview ergens op het net om te dl'en?

C.P.A.
13th July 2003, 16:02
eum zoek in het engelse forum ...

Jennie
13th July 2003, 20:58
Ik zou ook nie weten of t ergens te vinden is :?

cocico
13th July 2003, 21:43
Ik zal met Kazaa eens zoeken

Jennie
13th July 2003, 22:10
Ja dat zou ik ook hebben geprobeerd, al duurt t bij mij eeuwen om 1 clip te krijgen. En het ergste is nog dat ik dan na een paar dagen downen ontdek dat de video niet kan worden afgespeeld :x

cocico
13th July 2003, 22:24
Dat ligt dan aan je instellingen.

Als je meer uitleg wil, stuur dan maar even een PB :wink:

Jennie
13th July 2003, 22:52
Wat is een PB? :oops:

cocico
13th July 2003, 22:54
iets zoals een mailtje, wat ook mag natuurlijk.

er bestaat een knopje voor in de balk onder elk berichtje: 'PM'

PM: Personal Message

PB: Persoonlijk Bericht

Jennie
13th July 2003, 22:58
Ah toch nog iets geleerd in de vakantie :wink:

cocico
14th July 2003, 07:31
We zijn er om te leren hé! :mrgreen:

Jack
16th July 2003, 12:01
Met vallen en opstaan weliswaar ...