View Full Version : Blade Trinity
Lycan Master
17th September 2004, 00:59
nou ja, een van mijn favoriete filmtrilogiën ooit dus ik kijk echt super uit naar dit deel :D
hij lijkt me echt te gek, ok een hoop onzin natuurlijk maar af en toe moet je is kunne wegdrome toch?
je moet maar is kijken naar de trailers
http://www.bladetrinity.com/
ga naar de sectie surveillance en daar kan je de twee gaafste filmpjes zien, die van abigail download je best en bekijk je best van je computer, dat gaat het snelst...
Anyway Blade Trinity gaat volgens mij echt zwaar rocken, deel een was gewoon te gek, deel twee was zowaar nog beter, enkel op fx vlak was ie soms teleurstellend en dit deel ziet er, nogmaals, super uit
can't wait till december, want dan komt ie uit
le poisson rouge
18th September 2004, 01:19
ben je niet de enige! vind blade 1 nog steeds het beste! zeker die disco met die muziek en het bloed en die vette/dikke vampier met UV-lamp... :twisted: <-jammer dat ze geen vampier-smilies hebben ;)
weet nog wel dat een jaar terug blade 1 werd herhaald in de bios!!
moeten eigenlijk meer vampierfilms maken...
ga morgen 'ns kijken naar de trailers...
Lycan Master
19th September 2004, 22:56
als je fan bent van vampflicks moet je zeker is kijken naar Underworld, ik vind ie zoooooooooooooo vet gaaf, is wel helemaal anders dan Blade hoor maar echt goed.... Ook van helsing is een topper op dit vlak en anders de bram stroker's drac flick enz... toppie!
le poisson rouge
20th September 2004, 00:07
als je fan bent van vampflicks moet je zeker is kijken naar Underworld, ik vind ie zoooooooooooooo vet gaaf, is wel helemaal anders dan Blade hoor maar echt goed.... Ook van helsing is een topper op dit vlak en anders de bram stroker's drac flick enz... toppie!
heb ik allemaal gezien... op van helsing na!
bram stroker's dracula blijft het beste! ook interview with a vampire (wel wat softer...)
Ask For More
20th September 2004, 21:56
euh ik heb nog nooit van blade trinity gehoord :x
alizeeisthamoi...lolita
21st September 2004, 19:41
ik ook niet :oops: :lol:
le poisson rouge
21st September 2004, 23:46
euh ik heb nog nooit van blade trinity gehoord
ooit gehoord van blade? is de eerste van de reeks... die film is tig keer op tv geweest, moet je wel kennen... is alweer nummer 3 in de reeks die nu uitkomt!!
Ask For More
22nd September 2004, 19:26
sorry ik woon in België.
Dus kdenk niej da'k ut ken :roll:
le poisson rouge
23rd September 2004, 22:52
sorry ik woon in België
zoveel scheelt belgië niet met nederland... hooguit dat ze een betere franstalige muziekselectie hebben in de winkels ;)
blade voor 11 jaar? is denk ik geen goed idee ;) , ook al valt de film vrij mee...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.