PDA

View Full Version : EK Voetbal 2004

alizeeisthamoi...lolita
10th June 2004, 19:34
Wie gaat er dit jaar winnen ??

Lycan Master
10th June 2004, 19:46
ik hoop Nederland, echt wel want na België ben ik altij voor nl, is men tweede vaderland :thumbup:

maaaaaaaaaaaaaaaar, ze zijn zo crap de laatste tijd, allemaal talent te over maar sommige hebben gewoon een te dikke nek... zoals kluivert, dat was mijn favo speler vroeger, toen ie nog bij de Ajacieden voetbalde, die goal in de cl-finale van 95 tegen milaan is het moment dat ik Ajax fan werd, maar nu, nu is ie precies meer bezig met zijn uiterlijk dan met het voetballe zelf.... die zou er bij mij al lang uitgevlogen hebbe hoor....

Tweede favoland is Frankrijk, ook altijd al fan van geweest, Zidane owned gewoon... Superdope team, superveel talent... na het rampzalige wk in 02 wil la france zich revanchere en daar hebben ze het talent zeker voor!!!! Kverwacht er veel van... en ja, ook Alizée, ik steun la France omwille van het talent en omwille van Lili

derde favoriet van me is Engeland, ben ik ook al sinds kind fan van, maar makkelijk gaan ze het niet hebben....

in ieder geval

Kenny hoopt op nederland, maar denkt frankrijk, wat ook super is

le poisson rouge
11th June 2004, 01:15
ben altijd voor zwitserland geweest... italia en frankrijk zijn voor mij redelijk... maar nederland heeft denk ik de meeste potentie... maar dan moeten ze een keer écht voetballen... gewoon knallen, knallen en knallen... niet dat softe gedoe...
één land die mij echt nie aanstaat is engeland (sorry kenny ;) ), duitsland hoeft van mij ook nie zo...

le poisson rouge
11th June 2004, 01:15
ga trouwens nie kijken... geen zin in dit keer... kijk na de poules wel...

alizeeisthamoi...lolita
11th June 2004, 12:33
Ben dit jaar voor NL en Spanje en La France , Maar hoop het meeste op Nederland , daarna Spanje , daarna La France.

Lycan Master
11th June 2004, 12:37
speelt geen rol hoor Walter, ieder zijn ding he, vind Engeland momenteel ook niet al te veel maar als ze zouden winne vind ik het top... Duitsland moet eruit in de eerste ronde, stom team vind ik, moet niets hebbe van duitsland

alizeeisthamoi...lolita
11th June 2004, 12:45
Hier even de eerste wedstrijden (t/m 15-6) :

Portugal - Griekenland , 12-6 , 18.00 u.
Spanje - Rusland , 12-6 , 20.45 u.
Zwitserland - Kroatie , 13-6 , 18.00 u.
Frankrijk - Engeland , 13-6 , 20.45 u.
Denemarken - Italie , 14-6 , 18.00 u.
Zweden - Bulgarije , 14-6 , 20.45 u.
Tsjechie - Letland , 15-6 , 18.00 u.
Duitsland - Nederland , 15-6 , 20.45 u.

Lycan Master
11th June 2004, 13:09
klopt niet, moet allemaal een uur vroeger

le poisson rouge
11th June 2004, 18:20
Duitsland moet eruit in de eerste ronde, stom team vind ik, moet niets hebbe van duitsland

klopt helemaal... enige wat ik van du weet is dat het een blok is...

Lycan Master
11th June 2004, 22:33
maar dat blok draait niet goed dus eh, ze vliege er meteen uit, en zo hoort het ook :thumbup:

alizeeisthamoi...lolita
12th June 2004, 13:48
hey kenny op www.ek-voetbal.nl staan die tijden.

le poisson rouge
19th June 2004, 23:28
volgens mij is de scheids omgekocht... van nistelrooy had een panalty moeten hebben... hadden ze daarna afgeslacht... is geen eerlijk spel geweest!
en nu maken we ons weer druk om een balspel... poh... zonde van de tijd... en elke keer vlieg ik er weer in... klote voetbal!! (dit is de enige keer dat hier zal vloeken!!)... de scheidsrechter will suck cocks in helllllllllllllllllllllllllll :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

alizeeisthamoi...lolita
20th June 2004, 09:52
Helemaal mee eens !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze hadden een penalty moeten krijgen !!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

en het ging zo goed :cry: :cry: :cry: :cry: :evil: :evil: :evil:

Axilithor
20th June 2004, 13:33
Yup... verrekte kutscheids. Waardeloze kerel. Maarja, het is bij NL altijd wel wat om te zeiken. Face it... we komen er gewoon niet.

En dick sucks cock :P (leuke engelse woordspeling :P)

le poisson rouge
21st June 2004, 23:09
hopen dat we woensdag 'de italiaan' krijgen... is mijn favo scheids... dan winnen ze wel... en dan hopen dat du gelijk of verliest...

maar die scheids moeten ze radbraken, kielhalen, in olie koken en vierendelen... (graag aanvulling als ik wat vergeet ;) ) dat verdient ie wel...

Axilithor
21st June 2004, 23:15
http://www.deslechtstewisselooit.nl/index.php

le poisson rouge
23rd June 2004, 00:01
ok dit gaat een beetje ver... ik breng morgen m'n stem wel uit als ze verliezen... anders wordt ie meteen weer ontkracht...

le poisson rouge
24th June 2004, 00:43
ben blij dat ik niet heb gestemd.. mijn instinct zei dat ze wel zouden winnen... en het geluk wint altijd... nu het zaakje afmaken...

alizeeisthamoi...lolita
6th July 2004, 08:57
GREECE = THE WINNER :mrgreen: :mrgreen:

le poisson rouge
6th July 2004, 18:16
precies en terecht...
ik vond het voor de rest een aanfluiting... bij 1998 en 2000 was er veel betere sfeer rondheen... dit was gewoon slecht...
maar het is goed dat portugal niet gewonnen heeft... zeker na die wedstrijd met de thuisfluiter ;)