View Full Version : Hey Dudes :P
The Mighty Atom
27th March 2004, 16:29
:!:
Heheheh :mrgreen:
W00T!
Lycan Master
27th March 2004, 17:15
???? wat is er, btw ik vond muzzleflash net iets leuker hoor maja... LOL
vet mooie avatar
The Mighty Atom
27th March 2004, 19:43
q[???? wat is er, btw ik vond muzzleflash net iets leuker hoor maja... LOL]q
Ga weg, :P ik heb het ff helemaal gehad met mijn oude nickname. Weg ermee. Deze ownd. :mrgreen:
OT: je probeert daar een Chatbear quote te maken. Die werkt niet op een forum als deze, gheheh. lol
alizeeisthamoi...lolita
27th March 2004, 21:01
fijn dat je er eindelijk weer eens een keer bent (tegen the mighty atom dan he)
The Mighty Atom
27th March 2004, 21:10
Mwa, benk er zo weinig dan? Ik kom hier elke dag, maar ik reply niet altijd.
Lycan Master
27th March 2004, 21:35
je zit altij op het engelse ;)
The Mighty Atom
28th March 2004, 00:19
Daar reply ik ook niet altijd.
Lycan Master
28th March 2004, 00:46
kweet het, vandaar de ;)
alizeeisthamoi...lolita
28th March 2004, 12:30
maar wanneer komen die anderen weer eens opdagen??
Lycan Master
28th March 2004, 13:11
niet denk ik......
The Mighty Atom
28th March 2004, 13:33
Waar de fuck hangt supermatie nogwat uit? hij was een enorme poster laatst. :S
Lycan Master
28th March 2004, 13:44
die heeft het veel te druk zegt ie :roll: dit forum of het shakiraforum, keuze is snel gemaakt hoor maja... :P
The Mighty Atom
29th March 2004, 10:06
Tssss, lamer. :P
/me mapped supermattie with teh hammre. :P
Lycan Master
29th March 2004, 11:44
^:mrgreen:
btw die Alizéeroom...........waaaaaauuuuuwww man, als die in hl2 zit dan koop ik em ne keer of honderd LOL
Darkreaver
30th March 2004, 04:03
Ik kom heel graag op het forum , maar soms moet ik zoveel lezen... wegens beetje spam... t'is weer een beetje verkalmerd zie ik :D
btw waar is nki ?
Lycan Master
30th March 2004, 12:17
ik probeer die spam zoveel mogelijk tegen te houden darkreaver... en nki... die is het afgetrapt, die is geen fan niet meer zei hij tegen me....
Darkreaver
30th March 2004, 14:43
:shock:
esceka
30th March 2004, 17:21
Maar hij vidn Alizée nog wel leuk. Ken, jij ziet nki veelste zwart in.
Lycan Master
30th March 2004, 18:03
lol, als je zou lezen wat ie geschreven heeft op msn.... t'interesseert mij niet meer zenne, dat ie maar ...., zo'n dinge schrijf je niet
Darkreaver
31st March 2004, 01:01
Ik vind het jammer dat hij geen afscheid neemt ofzo , of ik zie hem hier niemeer ofzo :s
The Mighty Atom
31st March 2004, 10:30
Tssss, als je geen fan bent, dan ben je al die tijd nooit een trouwe fan geweest. En das lame.
Das mooi knudde, losing fans... :S
Lycan Master
31st March 2004, 14:48
mooi gezegd man, ik ben het er volledig mee eens... ik bedoel hij was supergrote fan, zei ie toch, en zomaar ineens niet meer, en dat vlak na hij het nieuws verneemt dat te getrouwd is?? soz maar dat lijkt verdacht veel op haar laten vallen omdat ze getrouwd is... wat dacht ie, dat zij met hem iets ging beginne?
le poisson rouge
31st March 2004, 17:16
ik moet je eerlijk zeggen dat als alizee niet hier een keer komt promoten dat het met mij ook snel is afgelopen... zou wel erg jammer zijn...
Lycan Master
31st March 2004, 18:11
:shock: omg meen je dat nou.... blijkbaar zit ze bij mij iets dieper dan bij andere, ik kan het wel begrijpen hoor... Maar ook al released ze hier in België niets meer dan nog bliijf ik fan, hou ik gewoon lekker de franse charts in het oog he...
alizeeisthamoi...lolita
31st March 2004, 19:48
nki komt niet meer omdat tie het niet eens is dat alizee met jeremy is getrouwd.
esceka
31st March 2004, 20:04
Joh, laten we het nou maar zitten. Het is toch niet zó belangrijk. Het begint een beetje ruzieachtig te worden hier. Ik was ook al boos op kenny, gelukkig is dat opgelost. Zullen we gewoon weer met een schone lei beginnen en niet de hele tijd zitten te praten over iedereen die weggaat/zal weggaan?
Lycan Master
31st March 2004, 20:05
dat is toch wat ik zei... :roll: en dat vind ik zwak hoor... dan blijkt alleen maar dat je geen fan bent van haar muziek maar dat je haar alleen een "lekker ding" vindt...
esceka
31st March 2004, 20:09
Ja maar, nou ga je er weer voer praten. kom op, jongens. Ontopic: Hey dudes:S
Lycan Master
31st March 2004, 20:10
nee sorry, ik poste dat toen jij nog niet gepost had, en blijkbaar was je net iets sneller, daarom dat ik na jou kwam, was eigk bedoeld als antwoord op dat van aitml
esceka
31st March 2004, 20:12
Oh, oké! Ish gut;) Wie zei dat ook alweer? LPR toch?
le poisson rouge
31st March 2004, 22:28
omg meen je dat nou.... blijkbaar zit ze bij mij iets dieper dan bij andere, ik kan het wel begrijpen hoor... Maar ook al released ze hier in België niets meer dan nog bliijf ik fan, hou ik gewoon lekker de franse charts in het oog he...
ik voel me als nederlander goed achtergesteld op dit moment! ze is hier toen komen promoten met moi lolita! dat is echt de enigste keer dat zij hier is geweest... vind dat maar zwak hoor!
blijf voor altijd fan van haar dat wel maar de genegenheid rond haar daalt drastisch!!
Lycan Master
31st March 2004, 22:36
tja.... ik begrijp dat best maar als je singles niet super verkopen in een land dan heb je ook geen zin om er veel geld in te steken... ik bedoel maar natuurlijk is dat een rede om jezelf nog meer te promoten maar langs de andere kant, als het niet verkoopt.... en in een ander land wel dan focus je je meer op dat andere land he....
En trouwes het ligt niet enkel aan Alizée, zij maakt niet uit waar wat gereleased wordt en waar ze komt optreden etc....
le poisson rouge
31st March 2004, 22:54
't is natuurlijk ook afkankelijk van nl, daar is niet onderuit te komen! maar ze laat ons wel in de regen staan!! er is nooit reclame geweest van de tweede cd! dat had genoeg gedaan... je komt in nederland heus niet voor niets op nummer 1 in de top 40!! 't zou een kleine moeite zijn... ze verkoopt hier toch wel, is het niet om de muziek, dan is het wel om haar lichaam (is jammer genoeg af en toe ook de reden ;) )...
Darkreaver
1st April 2004, 03:53
Ik kom maar af en toe de forum bezoeken t'is daarom dak het nog niet wiste... ik wou geen ruzie stoken ofzo, mijn belangen niet achter, gewoon kvind het jammer dat hij vertrekt juist omdat ze mss getrouwd is, en dan nog ik ben een fan voor haar muziek en haar talenten, trouwen met haar is een droom letterlijk.
Lycan Master
1st April 2004, 15:21
't is natuurlijk ook afkankelijk van nl, daar is niet onderuit te komen! maar ze laat ons wel in de regen staan!! er is nooit reclame geweest van de tweede cd! dat had genoeg gedaan... je komt in nederland heus niet voor niets op nummer 1 in de top 40!! 't zou een kleine moeite zijn... ze verkoopt hier toch wel, is het niet om de muziek, dan is het wel om haar lichaam (is jammer genoeg af en toe ook de reden ;) )...
ja kweet het, dat was hier ook zo... maar veel artiesten brenge een nieuwe cd uit zonder reclame hoor... gewoon als je een lied hoort op de radio dan weet je toch genoeg niet? Ik hoorde J'en ai marre! (op de nederlandse radio trouwens want ik was toen aan het werken op onze werf en die is in nl) en de dag erna raasde ik naar de winkel om te vragen wanneer er een nieuwe cd uitkwam... en btw het is ook niet aan Alizée om te bepale wat waar gebeurd he... tis da (sorry esceka) kut promotieteam... die doen echt geen moeite!!! kijk maar naar haar officiële site, die trekt jammer genoeg gewoon op niets... een website is een van de beste promotion tools en er wordt nix gebruik van gemaakt, nix nieuws of wat dan ook...
esceka
1st April 2004, 15:32
Ja, da's idd wel waar. Maar ze doet wel haar best in Duitsland. Niet hier. Het hangt ook wel een beetje af van wat zij wil, waar ze promoten. En wat ze ook zou kunnen doen was gewoon een reclame maken voor een product om duidelijk te maken dat ze nog leeft. Ik geloof dat ze dat in Japan heeft gedaan voor iets wat Elise heet, geloof ik. Maja, LPR heeft wel gelijk. Het is alleen dankzij dat ik dit forum heb ontdekt dta ik nog echte fan ben. Het was nogal wat afgeslapt na L'Alizé.
Lycan Master
1st April 2004, 15:35
tja ik weet het allemaal wel hoor, hier in nederlandstalig België brengt ze ook niet al te veel uit... in wallonië gelukkig wel.... maar ik blijf erbij dat het niet haar fout is... Universal bepaalt de verkoop en ze doen jammer genoeg niet al te veel moeite..
esceka
1st April 2004, 15:38
Die stomme universal. Eikels, sukkels, funkydunky droplullen(ik houw et netjes:D)
le poisson rouge
2nd April 2004, 00:32
ja zijn gewoon een stelletje dunne worsten ;)
maar ik blijf er wel hoop in hebben dat ze langs komt...
esceka
2nd April 2004, 18:22
Don't we all.....al heeft het denk ik nie veel zin
alizeeisthamoi...lolita
2nd April 2004, 18:28
ach gewoon blijven hopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lycan Master
2nd April 2004, 19:07
don't think, know :mrgreen: ach ik weet zeker dat ze nog terug komt naar België, kome jullie toch ook gewoon ff af, zo ver is dat niet, en muzzle heeft het ook gedaan... of heb je dat er niet voor over..
Ik ben toch ook naar Frankrijk getrokken
esceka
2nd April 2004, 20:20
Dat is voor mij niet zo makkelijk? denk je dat mijn ouders dat toe zouden laten? En sowieso, Frankrijk is jouw buurland
le poisson rouge
2nd April 2004, 20:46
Frankrijk is jouw buurland
voor ons ook ;) belgië is nie zo groot... hahaha!
ben toen naar brussel geweest met het concert... maar toch liever in rotjeknor...
Lycan Master
2nd April 2004, 21:46
Dat is voor mij niet zo makkelijk? denk je dat mijn ouders dat toe zouden laten
ja maar als ze nu optreed in nl, maar niet in jou buurt, zou je dan wel mogen gaan?
le poisson rouge
2nd April 2004, 22:15
hehe... smeerlap ;) ik denk rond de tijd dat alizee in nederland komt optreden ze er 'oud' genoeg voor is om te gaan...
Lycan Master
2nd April 2004, 23:42
nee ik wou enkel maar zeggen, belgië is toch niet zo ver, dus als ze wel door nl mag cruise waarom dan niet naar België...
le poisson rouge
3rd April 2004, 01:14
maakt volgens mij nie uit als het belgie of nederland is...
Lycan Master
3rd April 2004, 02:52
vandaar mijn vraag dus :D
esceka
3rd April 2004, 19:48
Oké, weer ontopic. Oh wacht, dat is een beetje moeilijk....;)
le poisson rouge
3rd April 2004, 23:26
ontopic.
das een vies woord... kun je beter zeggen: sluit het sub(onderwerp) af ;)
hey dudes comment ca va? ca va bien ici, merci ;)
alizeeisthamoi...lolita
4th April 2004, 13:17
hey dudes comment ca va? ca va bien ici, merci ;)
LOL:D
esceka
4th April 2004, 21:03
CLOSED
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.