PDA

View Full Version : Fanlist

Lycan Master
18th March 2004, 22:34
eeeeeeeeeeeeeeej wille jullie ff deze fanlisting joine, hoe meer hoe beter... gewoon ff bij je land joine, makkelijk zat

verdikke ik zie nl er niet bijstaan... join dan ff bij belgië aub

http://www.body-language.org/alizee

le poisson rouge
18th March 2004, 22:40
ok

esceka
22nd March 2004, 18:45
Hoezo?

Lycan Master
22nd March 2004, 20:18
hoe hoezo??? gewoon je ff in de lijst zetten aub

le poisson rouge
23rd March 2004, 00:56
ok

esceka
23rd March 2004, 21:00
Ned staat er wel bij, maar ik ga niet erbij

le poisson rouge
24th March 2004, 01:39
klein lijstje trouwens... had veel meer verwacht.... ga van de week eens kieken...

Lycan Master
24th March 2004, 01:54
godverdomme he zeg, waarom ga je er niet bij? je krijgt niets van mail of weet ik veel, het is gewoon een officiele fanlijst... dus stel je voor Alizée krijgt hem onder ogen dan wil ik er toch wel opstaan hoor

le poisson rouge
24th March 2004, 02:06
ja... denk dan dat ze denkt raar dat er niemand van nl bij staat... komt misschien dan langs...

Lycan Master
24th March 2004, 12:57
jama da stoort mij zo he, das een kleine moeite, neemt mss ma een minuutje in beslag en toch doet niemand dat...

le poisson rouge
24th March 2004, 15:08
tuurlijk maar mijn standpunt staat vast... voordat zij nie hier is geweest, schrijf ik me nie in op die lijst... lullig maar is beter denk ik...

ZoRt
24th March 2004, 19:53
ik ben gejoind.

Lycan Master
24th March 2004, 20:11
dank je :mrgreen:

esceka
24th March 2004, 20:31
Doe ff normaal, man.

le poisson rouge
25th March 2004, 00:05
dank je

:?:

esceka
25th March 2004, 18:13
...?
Eventjes: Als ik nog een keer een vloek lees, ga ik hier weg van het forum, want ik heb een hekel aan vloeken.

Lycan Master
25th March 2004, 18:20
nou daaag ;) want zo ben ik nu eenmaal

Lycan Master
25th March 2004, 18:24
kan er trouwes niet veel aan doen hoor, bedoel er nix mee maar da komt gewoon... en zeker als het over Alizée gaat en het staat me niet aan

Dan kan ik me zooooooooooooo druk maken

esceka
25th March 2004, 18:25
doei

Lycan Master
25th March 2004, 18:27
doeg

le poisson rouge
26th March 2004, 01:32
je bent echt sterk als je vloekt.... daar onderbouw je niets mee... hou gewoon je smerige kanker smoel... wat denk je wat je daarmee bereikt? alleen maar afgunst... kijk als iets je niets zint... niet reageren das meestal het beste...
@ esceka lekker blijven... zijn er hier al zo veel...

Lycan Master
27th March 2004, 02:39
ach man, ik probeer er niets mee te bereike maar ik ben nu eenmaal van Antwerpen, die staan erom bekend soms groffe taal te gebruiken bedoel er helemaal niets mee en daarbij ik zeg toch ook niets over jullie gewoontes

ja ok af en toe schrijf ik fuck en dan, big deal fuck's all over the fuckin television.... ik bedoel gewoon maar overal wordt er gevloekt.... ik doe dat AF EN TOE is, want van mijn bijna 9000 posts zijn er mss maar 100 waarin gevloekt wordt.... dus dat is echt niet veel...

maar zoals ik al zei, het is niets persoonlijk

le poisson rouge
27th March 2004, 03:47
ach man, ik probeer er niets mee te bereike maar ik ben nu eenmaal van Antwerpen, die staan erom bekend soms groffe taal te gebruiken bedoel er helemaal niets mee en daarbij ik zeg toch ook niets over jullie gewoontes

ik kan hier zo'n rotopmerking op maken dat je je hier niet meer durft te vertonen! want deze post slaat echt gewoon nergens op! heb je wel nagedacht wat je hier hebt gepost! je spreekt jezelf gewoon tegen!

ik kwam hier voor alizee en voor de gezelligheid! maar alles wat ik hier zie is een produkt zoals wat balkenende genereerd, namelijk balken's ellende!

maar ik stop er nu mee! sluit het topic maar! mij haal je toch nie over om op die lijst te komen! de reden daarvoor staat hier op het forum!

Lycan Master
27th March 2004, 12:31
ha lol, omdat ik van Antwerpen kom join jij niet... go figure.... kweet niet of jullie dat wel weten maar doei heeft bij mij in de omgeving een allesbehalve goede betekenis... maar ik maak mij er toch ook niet druk om?????

en ok ieders zijn mening, dan join je niet

en tegenspreken????????? hoezo, i've never been contradictious coz contradictious is the trademark of being shallow

ik zei, ik bedoel er niets mee, dat komt er gewoon uit en als het over Alizée gaat dan komt dat nogal sneller... Antwerpenaars zijn gewoon een beetje heethoofden maar ik bedoel er nix mee.... maja zoals ik al zei, je hoeft bijlange niet te joine

maar denk wel is na, die lijst is voor haar, niet voor mij dus als je niet joined omwille van mij is dat wel vrij raarIk heb met die lijst niets te make, mij doet het niets om zoveel of weining fans in die lijst te zien maar voor haar is het wel leuk

Lycan Master
27th March 2004, 13:11
alez vooruit

sorry als ik af en toe ff onbeleefd overkom, maar eerlijk, ik bedoel er nix mee, zo ben ik echt waar gewoon en ik weet het, tis niet altijd even leuk voor anderen dus nogmaal sorry

kzal er wa op letten ;)

alizeeisthamoi...lolita
28th March 2004, 13:05
ik heb me ook bij de lijst toegevoegd!!

Riccardo
7th August 2004, 13:22
sorry to speak english, but the new fanlisting is here.
We would be glad to get new members.

http://www.alizee-fanpage.com/page.php?language=ger&content=stats_fanlisting

mot
8th August 2004, 14:09
Good choice in making one Ricc. Those old fanlistings kinda just dissapeared. And since this site is so popular, it'll be a succes!

alizeeisthamoi...lolita
9th August 2004, 19:41
great ric! well done!

Ask For More
16th September 2004, 21:18
mii = gejoind :mrgreen: