View Full Version : vakantie
le poisson rouge
9th March 2004, 01:33
vertel hier alles rond je vakanties in het verleden en de toekomst...
ga eerst even slapen... ga morgen weer verder...
Lycan Master
9th March 2004, 01:47
vakantie in de toekomst...
nou eerst op bezoek bij sean aka jaycubed 'mag er kome logeren'
dan in de zomer ajaccio, corsica voor twee weekjes
en dan volgend nieuwjaar weeer ajaccio, corsica, lijkt me te gek nj vieren in corsica
le poisson rouge
9th March 2004, 13:30
ga dit richting italia! richting kust, is dam ongeveer 150 km tot corsica dus misschien wel een dagje corsica...
esceka
11th March 2004, 21:29
Ik wil naar corsica toe....al voordat ik Alizée kende. En ik wil er ook wonen.
Lycan Master
11th March 2004, 21:51
hehe ben ik allemaal van plan, me eigen flatje in ajaccio, wees er maar zeker van dat ik dat ga hebben
le poisson rouge
12th March 2004, 01:54
Ik wil naar corsica toe....al voordat ik Alizée kende. En ik wil er ook wonen.
wanneer? gaan we samen... hahaha! zit te denken aan italie, zwitserland of corsica...
alizeeisthamoi...lolita
12th March 2004, 18:10
ik ga dese zomer naar noord spanje zo'n 80 kilometer boven Barcelona
esceka
12th March 2004, 18:24
Wij gaan as usual naar Frankrijk, ons huisje.
Zodra ik geld heb ga ik naar Corsica;)
Lycan Master
13th March 2004, 01:12
moet je doen, zodra je er aankomt ruik je meteen zo'n ongelooflijke frisse geur, geloof me je wilt er nooit meer weg
le poisson rouge
13th March 2004, 02:51
zal inderdaad een groot verschil zijn vergeleken met de r'dam ;) en co!
alizeeisthamoi...lolita
13th March 2004, 20:39
ja dat zal ut zeker zijn!!
le poisson rouge
14th March 2004, 01:54
maar dat was eigenlijk een kleine intentie van dit onderwerp.... wat is je leukste vakantie geweest? dat was meer het idee...
alizeeisthamoi...lolita
14th March 2004, 11:23
m'n leuwkste vakantie en aparste was denk ik toen ik naar egypte ging. ook al was ik nog maar 4 of 5
esceka
14th March 2004, 19:09
Ik ga altijd naar Frankrijk.... Oh ja, ben 1 keer naar Luxemburg geweest
Lycan Master
15th March 2004, 01:52
daar ben ik ook geweest, is wel is leuk maar niets echt wereldschokkend
le poisson rouge
15th March 2004, 02:06
zwitserland...
esceka
15th March 2004, 18:40
VS-Michigan
Lycan Master
15th March 2004, 19:01
zwitserland
ben vorig jaar naar oostenrijk geweest vond het daar schitterend
le poisson rouge
15th March 2004, 19:26
zijn inderdaad mooie landen... zeker het milieu... is nog nie zo verontreinigd als in nl be!
alizeeisthamoi...lolita
15th March 2004, 20:51
woow. ga je naar de VS???
Lycan Master
15th March 2004, 21:07
idd ik ben een echte natuur/milieufreak en ik trok me ogen wijd open toen ik dat daar zag, zo mooi allemaal echt prachtig
le poisson rouge
16th March 2004, 02:43
yep! alleen echt jammer dat het binnenkort heel snel achteruit zal gaan ;) met betrekking tot het 'sociale' gedrag in de VS....
esceka
16th March 2004, 21:25
woow. ga je naar de VS???
Nee, zou ik wel willen;) Een vriend van me woont er.
le poisson rouge
16th March 2004, 22:44
moet er nie aan denken... tenzij ze me een leuke stageplek in een kern/fusie-centrale kunnen geven...
esceka
17th March 2004, 20:56
Ja hoor:D
Lycan Master
18th March 2004, 00:21
ik wil een keer naar thailand, lijkt me gaaf, me vader is er al meerdere keren geweest
le poisson rouge
18th March 2004, 01:48
thailand nu even nie ;) en de komende tijd ook nie... heb geen zin in sars etcetera...
esceka
18th March 2004, 20:48
Ik wil ook wel een keertje naar griekenland
le poisson rouge
18th March 2004, 23:06
schijnt heel mooi te zijn daar... ook lekker veel olijven eten... hmmmmmmmm...
Lycan Master
18th March 2004, 23:30
griekenland is wel mooi ja, maar olijven, :yuk: dat spreekt me niet aan, moet er niets van hebben
le poisson rouge
19th March 2004, 00:52
heb je wel eens olijven geprobeerd? zijn naturel het lekkerst...
Lycan Master
19th March 2004, 00:53
hey man wat een vraag, geloof je me niet ofzo, natuurlijk heb ik ze al is gegeten, lang niet alle soorten maar ik vind het maar nix... Mijn ma daarentegen, zij vindt dat super
Darkreaver
19th March 2004, 05:30
yes, ik heb bijna congé... lolz
Lycan Master
19th March 2004, 21:47
same here, volgende week beginne de examens dusssssssss congé, want leren moet ik er niet voor doen yeeeeeeeeeeeeeey
esceka
20th March 2004, 21:06
Ik heb nog nooit olijven gegeten. De geur alleen al maakt me misselijk
Lycan Master
22nd March 2004, 00:22
nou ik moet er ook niets van hebben maar sommigen vinden ze enorm lekker en tja griekenland, daar vind jer wel veel zeker
esceka
22nd March 2004, 18:42
Yep, I guess....Maar in Italië heb je toch ook veel olijvenbomen?
le poisson rouge
23rd March 2004, 02:05
Italië heb je toch ook veel olijvenbomen
waarom vakantie naar italia? ;) :D
probeer eens olijven... 't valt je of 't valt je nie.... dat zal ik je zeggen...
esceka
23rd March 2004, 20:57
Volgend jaar moet ik naar italië, ik wil helemaal niet. Dat kost €700,- voor 1 weekje waarvan ik de helft moet dokken. Ik ga veel liever naar parijs...Maarja, ik doe gymnasium en dan moet je:(
le poisson rouge
24th March 2004, 01:49
ik doe gymnasium en dan moet je:(
niets mot... moest toen zo nodig naar de ardennen in voorexamenjaar havo... ardennen - alpen... wat zou je kiezen ;) neem dan toch liever de alpen... het verblijf daar kon ik anderhalve week van in ch blijven (voor vier mensen) dus... was nie moeilijk om te kiezen...
esceka
24th March 2004, 20:39
Het duurt ook nog es een week, en dan moet ik dus naar een openbaar toilet, end aar heb ik zo'n hekel aan!
alizeeisthamoi...lolita
24th March 2004, 21:05
heb je wel eens olijven geprobeerd?
yepz ze waren jumie!!!!!
le poisson rouge
24th March 2004, 23:32
yepz ze waren jumie!!!!!
das de eerste hier... jippie!!
Het duurt ook nog es een week, en dan moet ik dus naar een openbaar toilet, end aar heb ik zo'n hekel aan!
je moet zelf zien... niets moet hè! en zou maar oppassen met die opdringerige italiaantjens...
esceka
30th March 2004, 17:39
Ik moet wél....
le poisson rouge
30th March 2004, 21:51
Ik moet wél....
hmmm... niets moet... maar het is wel heel erg mooi in italië... is beter dan londen, ardennen, etc
esceka
31st March 2004, 20:20
Tsja, ik zal eraan moeten geloven....
Ik zou ook wel 'ns op skivakantie willen gaan in Zwitserland
le poisson rouge
31st March 2004, 21:49
nah... kun je beter in 't voorjaar, zomer of najaar gaan!! wintersport en zwitserland gaan goed samen... maar er is veel te veel cultivering vind ik... voor 't skien dan...
kan trouwens na deze week 'ns kijken als ik vakantiefoto's kan vinden!! zijn altijd heel erg mooi!
Lycan Master
31st March 2004, 21:56
nou alles ligt vast, Engeland, daarna Corsica en met oud op nieuw weer Corsica, theeft me veel geld gekost maar het is het meer dan waard
le poisson rouge
31st March 2004, 22:58
ik hoop dat je ali tegen komt ;) doe gewoon dan doe je al gek genoeg ;)
ga misschien vanuit italia naar corsica... wil wel 'ns een glimp opvangen...
esceka
1st April 2004, 15:41
Ja, ik zou wel willen weten hoe haar huis eruit ziet. Als je het ziet, maak je dan een foto? En vraag je een handtekeing voor me? Met 'Chère esceka' erop svp:D
esceka
1st April 2004, 15:42
Oh, zeg meteen dat ze naar ned moet komen....
le poisson rouge
2nd April 2004, 00:25
daar kunnen we voor zorgen :D toch...
Lycan Master
2nd April 2004, 17:02
hahaha lol, maar ik ga ze niet tegenkome hoor :mrgreen: denk ik, ik hoop natuurlijk van wel... maar haar huis esceka??? weet ik veel hoe dat eruit ziet...
le poisson rouge
2nd April 2004, 17:41
staat met grote letters 'maison d'alizee' op ;)
esceka
2nd April 2004, 18:19
Oh ja?
Kijk gewoon of je ergens Jacotey op een brievenbus ziet staan:D
Lycan Master
2nd April 2004, 19:01
hehe lol Ajaccio is nu ook niet superklein he, maar ik zal het in het oog houden :mrgreen:
esceka
2nd April 2004, 20:23
gewoon naar de rijke wijken gaan, op je fietsje, je kidnapt alles postbodes, gooit alle post weg, behalve die van Alizée. Zo simpel is het
le poisson rouge
2nd April 2004, 20:41
gewoon de plaatselijke postgebeuren inlichtingen halen... die weten alles ;)
Lycan Master
2nd April 2004, 21:40
LOL, trouwes ze woont op 20 meter van het strand dus ik zal gewoon heel het strand van ajaccio afwandelen en elk huis in de buurt checken :D
le poisson rouge
2nd April 2004, 22:25
heb je zekerheid... maar even t'rugzappen... hebben jullie leuke foto's van de vakantie?
heb een webcam gevonden van de omgeving waar wij de laatste jaren heen gaan...
http://crans-montana.ch/defaultf.asp?MENUPAGE=81
is echt een hele mooie omgeving en in de zomer en co gegarandeerd lekker weer...
esceka
3rd April 2004, 19:57
Ja, ik heb wel mooie vakantiefoto's. Ik was afgelopen zomervakantie (natuurlijk) in ons huisje, maar ik had wel wat vette foto's genomen van het uitzicht.
le poisson rouge
3rd April 2004, 22:20
heb een panorama gemaakt maar hik elke keer er weer tegen om die digitaal te maken...
alizeeisthamoi...lolita
4th April 2004, 18:01
LOL, trouwes ze woont op 20 meter van het strand dus ik zal gewoon heel het strand van ajaccio afwandelen en elk huis in de buurt checken
wel goed zoeken he!!!!!!!
alizeeisthamoi...lolita
4th April 2004, 18:02
en als je haar hebt gevonde stuur ik mce en gourmandises en al me singles van alizee naar je op en daar moet ze allemaal een handtekening opzetten. dat zou LOL zijn!!!!!
esceka
4th April 2004, 20:57
Ik ga naar oase vrijdag, heb er zo'n zin in!
Lycan Master
4th April 2004, 22:17
moet
vies woord.... nix moet, ik zal het haar VRAGEN ;)
le poisson rouge
4th April 2004, 23:05
oh nee... teken zal ze tot d'r hand eraf valt ... :evil:
Lycan Master
5th April 2004, 00:47
oh nee... teken zal ze tot d'r hand eraf valt ... :evil::cry:
zeg zo'n dinge niet, ook al ist om te lache, kwetst me om zo'n dinge te hore really... she's in so deep...
le poisson rouge
5th April 2004, 01:56
die handtekening is nie zo belangrijk... liever een concert... ofzo of een dagje met ali... zie andere topic?
nog leuke vakantieverhalen...
esceka
5th April 2004, 18:47
Ja, ik heb nog wel een verhaaltje. We waren met de caravan op een camping in Jonquières. Ze hadden naast de camping een enorm zwembad, het was er best rustig die tijd. Me zusjes en ik deden tikkertje in het grote bad. Me oudste zus was de tikker. Ik lette even niet op, en ineens kwam me zus op me afgehold. Ik wil snel het zwembad inglijden om weg te zwemmen, maar ik glij met me voet tussen het trapetje en de muur. Ik gillen geblazen en proberen me voet los te rukken. Ik evrdraai em alleen maar daarmee, sukkel die ik ben. Gelukkig kwam er zo'n EHBO vent aan, die me eruit kon halen. Me zus haalde snel mijn moeder. Maar goed, mijn moeder kon nauwelijks een woord Frans, en mijn vader was aan het wandelen. Je begrijpt, heerlijke miscommunicatie. Ze hebben er maar een of ander spulletje opgesmeerd en ze hebben mijn moeder iets uitgelegd, maar zij heeft het niet verstaan. Ik heb dus de rest van de week met me voet omhoog moeten zitten in de bloedhitte van Frankrijk:(
alizeeisthamoi...lolita
5th April 2004, 19:07
haha leuk verhaal esceka!!!!!
alizee100
5th April 2004, 23:54
ja leuk verhaal om te lezen maar minder leuk voor jou dus
Lycan Master
6th April 2004, 00:21
rofl, funneh stuff
esceka
8th April 2004, 19:59
oh nee... teken zal ze tot d'r hand eraf valt ...
Wahahahaha. Ik vodn het wel lol. Mara oké, als Kenny het vervelend vindt......
Morgen naar oase! Er komen vast nog wel foto's van op de site van me vriendin. Ik heb zo'n zin erin!
alizeeisthamoi...lolita
9th April 2004, 12:07
nou ben je er al?? anders wens ik je nog ff snel veel plezier!!
le poisson rouge
13th April 2004, 23:55
Ja, ik heb nog wel een verhaaltje. We waren met de caravan op een camping in Jonquières. Ze hadden naast de camping een enorm zwembad, het was er best rustig die tijd. Me zusjes en ik deden tikkertje in het grote bad. Me oudste zus was de tikker. Ik lette even niet op, en ineens kwam me zus op me afgehold. Ik wil snel het zwembad inglijden om weg te zwemmen, maar ik glij met me voet tussen het trapetje en de muur. Ik gillen geblazen en proberen me voet los te rukken. Ik evrdraai em alleen maar daarmee, sukkel die ik ben. Gelukkig kwam er zo'n EHBO vent aan, die me eruit kon halen. Me zus haalde snel mijn moeder. Maar goed, mijn moeder kon nauwelijks een woord Frans, en mijn vader was aan het wandelen. Je begrijpt, heerlijke miscommunicatie. Ze hebben er maar een of ander spulletje opgesmeerd en ze hebben mijn moeder iets uitgelegd, maar zij heeft het niet verstaan. Ik heb dus de rest van de week met me voet omhoog moeten zitten in de bloedhitte van Frankrijk:(
ach vertel mij iets over de taal frans... een jaar of 6 geleden... een keer bij een telefooncel... stond er zo oud zwitsers-frans-vrouwtje... en ja hoor we mochten nie langer dan een minuut bellen... dat mens zou heel snel aan de telefoon komen... echt zo'n hyper-mensje... maar achteraf een leuk gesprek gehad... zat bij ons in het appartement... :roll:
esceka
16th April 2004, 18:10
Aha:S
Die Fransen moeten gewoon Engels leren. Iedereen in Europa zou Engels moeten kunnen, vind ik.
Lycan Master
16th April 2004, 19:15
vind ik dus ook, Engels is supergemakkelijk vind ik.... en wat me wel stoort aan Fransen is dat ze ook niet eens moeite doen, die stappe in het buitenland een winkel binne en beginne gewoon in het frans te lullen... Ik probeer toch nog altijd in de taal van het land te spreken... en als het echt niet lukt dan Engels ofzo maar die fransen, proberen nog niet eens...
le poisson rouge
21st April 2004, 00:04
Die Fransen moeten gewoon Engels leren. Iedereen in Europa zou Engels moeten kunnen, vind ik
vind dat onzin... vind wel dat iedereen engels zou moeten kunnen...
heb nooit problemen gehad met communicatie... als je respect toont voor de moedertaal kun je als je niet uit je woorden kan komen altijd nog engels of een andere taal gebruiken...
maar ik denk dat iedereen in nederland 'ns een keer goed nederlands zou moeten leren (en dan niet alleen de alloch's...)
esceka
23rd April 2004, 20:11
Quote:
Die Fransen moeten gewoon Engels leren. Iedereen in Europa zou Engels moeten kunnen, vind ik
vind dat onzin... vind wel dat iedereen engels zou moeten kunnen...
Dat zeg ik toch?
le poisson rouge
27th April 2004, 01:59
hmmm... de cummunicatie is het handigst ;)
hebben nog steeds geen vakantie geboekt... moeten wel opschieten...
alizeeisthamoi...lolita
28th April 2004, 09:49
zou ik maar doen ja....
esceka
29th April 2004, 13:02
ik zit deze vakantie smane met een vriendinnnetje thuis
Lycan Master
29th April 2004, 20:24
nog zeven weken, schooljaar gedaan... ikke ook specialiesatiejaar afgemaakt, dus diploma op mijn diploma :mrgreen:
dan juli ff werken, augustus naar engeland, corsica wss, en als het meezit met me vader ook nog ff mee naar oostenrijk... dan september beginne werken, met nieuwjaar naar corsica... dan nog een jaartje werken en dan verhuize naar Engeland, daar werken, paar jaar, en dan uiteindelijke doel..... huisje in Corsica en me daar vestige
:thumbup:
alizeeisthamoi...lolita
30th April 2004, 21:10
Maar eh... Blijf je dan op dit forum en op msn en alles ??
Lycan Master
30th April 2004, 23:34
ah ja he, zal mss wel enkele weken weg zijn, nieuwe netaansluiting laten afsluiten, verhuize, enzo maar uiteindelijk wel hoor :D
geen nood, je bent niet van me af :P
alizeeisthamoi...lolita
1st May 2004, 09:54
Gelukkig.... :D Ik leer je net goed kennen en dan benk al weer van je af.. Zal ook een paar weken in de zomervakantie niet zijn in ieder geval als ik ga logeren bij me oma en op vakantie maar misschien kan ik nog ff slijmen of ik een keer op z'n laptop mag want dan kan ik misschien toch nog 1 of 2 of 3x wat op het forum zetten. Maar dat weet ik niet.
esceka
1st May 2004, 19:59
gisteren koninginnedag, ben naar A'dam geweest. Vondelpark en museumplein. heb oa Jim, marco Borsato&Do, Special D, 3T, Veldhuis&kemper, Direct, the rasmus en meer gezien. Was echt vet!
le poisson rouge
2nd May 2004, 01:17
heb alles gezien na 13:00... zijn tot iets van 18:30 gebleven... was echt moeilijk om weg te gaan... die uit finland vond ik 't best...
alizeeisthamoi...lolita
2nd May 2004, 12:59
Jim
Die was zeker het slechtste !!!?? Ook al heet ik zelff oook Jim ik haat Jim (van Idols dan he , khaat niet mezelf haha !!)
le poisson rouge
5th May 2004, 02:14
jim was niet het slachtst hoor... ook als is het een zijspan op mijn fiets...
the rasmus was wel cool... behalve dat ze niets oranjes hadden ;)
alizeeisthamoi...lolita
5th May 2004, 09:45
Yep de Rasmus is cool......
le poisson rouge
7th May 2004, 18:35
zeg datte wel... iig beter dan gim...
hebben een idee trouwens voor vakantie.... lugano, zermatt, verbier of montana-crans...
alizeeisthamoi...lolita
7th May 2004, 18:50
nou moet je alleen nog kiezen.........
le poisson rouge
10th May 2004, 01:10
en hopen dat alles nog nie vol is... waarschijnlijk is montana nie zo'n groot probleem... daar zijn genoeg plekkies... de andere plaatsen is een ander verhaal.... en dan hopen dat de trein nog nie volgeboekt is...
esceka
10th May 2004, 19:45
Ah....lekker, ik heb zo'n relaxed weekje voor de boeg! Alleen iedereen heeft het voer de liefde. Et moi...je suis toute seule encore....
Zeg kenny, is het nog aan met jouw ene vriendin? je hoeft niet persé te antwoorden
Lycan Master
10th May 2004, 23:04
nou, ik wil niet arrogant overkome hoor, maar welke???
ff uitleg :mrgreen:
met mijn vriendin is het al een maand of twee-drie gedaan, ondertusse heb ik wel zo wat geflirt enz maar nix echt serieus hoor.... just having fun (en verantwoord, no worries, ik ben geen eikel die met iedereen het bed inkruipt!!)
The Mighty Atom
11th May 2004, 14:38
Ff weer ontopic.
vertel hier alles rond je vakanties in het verleden en de toekomst...
Wel, als het een beetje meezit, ga ik deze zomer met een maat van me naar:
http://corsica.net.free.fr/images/photos/corse.jpg
So why don't you just ph34r me allready! :mrgreen:
Lycan Master
11th May 2004, 17:39
coz i'm going too probably :mrgreen:
LOL, moet kijke of ik nog genoeg geld heb, indien niet word het wachten tot oudjaar...
The Mighty Atom
12th May 2004, 14:42
Lol.
Maar met nog een beetje meer geluk zijn we rond 21 augustus in Cors. En je weet wat dat betekend! :mrgreen:
le poisson rouge
12th May 2004, 23:29
hebben de vakantie half geboekt... gaan 1 week naar italia en 1 week naar zwitserland... de reis heen is erg super... heen zit/lig-stoelen... terug gelukking coupe-prive... (ns c'est la merde... was vroeger goed toen 't een overheidsinstelling was... nu lekker drekkie drekkie...)
The Mighty Atom
13th May 2004, 09:09
Okeeeeejjjj........
Das een vreemde post om te lezen. :P
esceka
13th May 2004, 14:16
Valt toch mee? Hij verteld gewoo wat over zijn geboekte reisje lol. Shit, in de vakantie moet ik werken van mijn ouders. Ik heb me dus maar opgegeven voor een krantenwijk voor de hele week, 's ochtends vroeg. Ik ben lui en heb geen zin om de hele dag te werken;) Afgezien avnd e werktijden is zo'n krantenwijk serieus best relaxed; je bent maar iets van anderhalf uur bezig, en je krijgt vet veel betaald:D
Lycan Master
13th May 2004, 19:41
nou michiel... ik weet wat 21 augustus betekent :thumbup:
CONGRATZ ALIZÉE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je denkt toch niet dat IK zoiets zou vergete zeker? :P
esceka
13th May 2004, 19:42
He, da's 5 dagen voor me zusje
alizeeisthamoi...lolita
14th May 2004, 18:26
zou leuk voor mot zijn als die die vid die hijzelf gemaakt had voor haar verjaardag op zou sturen..
Lycan Master
14th May 2004, 21:01
ja zou wel mooi zijn, alhoewel, ik vind de vid prachtig he, maar ik ga wel akkoord met de mening van enkele op het engelse forum.... de video geeft een beetje de indruk te geven dat Alizée net overleden is... :cry:
esceka
15th May 2004, 15:56
Waar hebben jullie het over?
Lycan Master
16th May 2004, 22:25
over de vid die mot heeft gemaakt, te dl op ricc's ftp
esceka
17th May 2004, 17:36
waar gaat die video over
alizeeisthamoi...lolita
17th May 2004, 17:49
ik heb hem maar 25.000 kb dat was gratis maar als er nog meer is kan iemand dat dan ff online zetten ?? en inderdaad die indruk geef het wel ee nbeetje....esceka als je nu eens msn had... dan zou ik hem kunnen sturen.
Lycan Master
17th May 2004, 20:48
hij gaat over Alizée natuurlijk :P
die tweede vid is 1 gig groot man, iets te groot om via msn te sture vind ik :mrgreen:
le poisson rouge
18th May 2004, 00:20
die tweede vid is 1 gig groot man, iets te groot om via msn te sture vind ik
heb daar geen problemen mee hoor... duurt alleen langer dan 2 uur dus wordt irri!!
maar hé deze ging toch over vakantie dame en heren?
nog vakantieverhalen?
Lycan Master
22nd May 2004, 01:05
euh, na augustus wel ja :mrgreen:
en de foto's van mijn tatoeages dan
le poisson rouge
22nd May 2004, 15:54
maar daar heb ik nu niets an...
le poisson rouge
24th May 2004, 01:40
vandaag een beetje gekeken naar baveno... 'ns kijken wat ze daar allemaal hebben...
Axilithor
24th May 2004, 17:51
Ik weet zo niet meer wat mijn mooiste vakantie was. Ik denk de laatste keer in België. Hoop leuke gasten leren kennen en constant daarmee opgetrokken. Op een avond was iedereen zat, dat was flink lachen toen :D
Dit jaar ga ik naar Oostenrijk. Nog met de ouders :] Ik voel er weinig voor om 1000 euro neer te leggen voor een vakantie die voor 90% uit zuipen en feesten bestaat. Dan ga ik toch liever voor de natuur en andere dingen.
alizeeisthamoi...lolita
25th May 2004, 12:24
hey welkom op het forum !! ik en iedereen hoopt dat je veel gaat posten zodat het forum weer een beetje levendig wordt
Axilithor
25th May 2004, 15:23
Ow reken maar van wel :) Zit al sinds 1999 op een forum wat nu een van de grooste, zo niet, het grootste tech-forum van NL is. Gathering of Tweakers.net.
Ik ben helemaal gek geraakt van Alizée :D Het begon allemaal doordat ik een mp3'tje op mijn schijf had van die benni benassi remix met j'ai pas vingt ans. Toen kwam de herinnering van "alizée - moi lolita" weer in me op en heb ik die gedownload. Toen ging ik pics en wallpapers zoeken van Alizée. Daarna was het einde zoek :P Heb inmiddels 35gig aan Alizée stuff op m'n PC staan en ik ben mensen aan het indoctrineren. Startpagina's en wallpapers op de school computers te veranderen in Alizée wallpapers en www.alizee-fanpage.com als startpagina.
Helaas ben ik niet kapot van haar nieuwe stijl. Die tongpiercing en dat nieuwe kapsel + berg makeup was toch ff een klap :( Hopelijk gaat die waanzin snel over.
Maar ehm. Jullie moeten ook wel posten he. Op mijn posts van gisteren is nog steeds niet gereageerd :P Iig wil ik er alles aan doen om dit forum weer tot leven te krijgen :)
Axilithor
25th May 2004, 16:39
Zo, maar meteen een signature gemaakt. Hij is nog niet echt goed, maar komt wel. Als ik weer wat tijd kan vinden :)
alizeeisthamoi...lolita
25th May 2004, 18:23
Ik vindt hem leuk hoor !!!!! :D :D
Axilithor
28th May 2004, 17:57
Is er hier trouwens ooit iemand in Ajaccio op vakantie geweest? En wie is van plan daar ooit heen te gaan? :)
Ik zou er opzich best ooit naartoe willen :P Maar ik ga niet alleen.
Lycan Master
28th May 2004, 19:16
nou man, blijkbaar heb je mijn verhaal (http://www.alizee-forum.com/viewtopic.php?t=5086&start=0) nog niet gelezen....
en mss ga ik deze zomer, maar dat zit er niet in
met oud op nieuw ga ik er echt terug heen, samen met enkele vrienden, lekker nieuwjaar viere in Ajaccio, lijkt me te gek man!!!! je bent bij deze uitgenodigd :thumbup: ik ga er heen met vrienden van me, en ook enkele mense van het forum als er niets tussenkomt
Axilithor
28th May 2004, 23:05
http://images.fok.nl/s/worshippy.gifhttp://images.fok.nl/s/worshippy.gifhttp://images.fok.nl/s/worshippy.gifhttp://images.fok.nl/s/worshippy.gifhttp://images.fok.nl/s/worshippy.gif Schitterend verhaal :) Ik kan me helemaal in je situatie inleven :D
Die vakantie klinkt eigenlijk best stoer :D Wie weet ga ik wel mee. Da's eens iets anders dan thuis zitten lamzakken. Met wat Belgskes mee. Ik kom zelf uit brabant dus dat accentje is zo geleerd ;) Ik kan nog niet zeggen 'count me in'. Ik moet sowieso kijken hoe ik dat allemaal ga doen, maar ik ga er zeker over denken.
Lycan Master
28th May 2004, 23:32
ish goesh!!! Sean (Jaycubed) gaat zeker mee, moet ie trouwens ook van mij :mrgreen: en Orion gaat wss ook mee, (beide van het engelse forum) en mss nog andere members, verder een goeie maat van me, is geen Alizéefan, jammer genoeg, en meer zo'n type van wijven diene om is van je grond te kome, je kent dat wel... Maar al bij al toffe kerel
en trouwens, ik woon op vijf minuten van de grens met nl... mijn ouders zijn gescheiden en men moeder is nu al 13 jaar samen met een nl'er, mijn favo voetbalteam is Ajax, dus ik ben zelf ook half nederlander :mrgreen:
Axilithor
28th May 2004, 23:47
En ik ben half belg omdat ik uit brabant kom, zeggen ze dan ;)
Ik vinden belgen wel een ok volkje :)
Je hebt wel reteveel posts btw :D
le poisson rouge
29th May 2004, 00:32
s er hier trouwens ooit iemand in Ajaccio op vakantie geweest
zou er met de boot heen gaan vanuit italië...
Lycan Master
2nd June 2004, 23:56
mijn vakantie naar Engeland staat nu vast (voor zover dat het geval nog niet was...)
In Augustus ff twee maanden op logé bij Sean, en terwijl we daar zitte, ook enkele dagtrips naar la France maken he... Geen nood Walter, kzal de pics wel poste, samen met die van mijn twee tatoeages
le poisson rouge
3rd June 2004, 00:50
yep zo horen we 't graag ;)
heb er aan zitten denken een positieven/negatieven scanner te kopen... kan dan wel 'ns wat vakantiekiekjens tonen...
esceka
3rd June 2004, 13:14
Ik heb deze week maar 4 dagen les ivm Pinksteren, maar ik ben van die 4 dagen al 2 ziek geweest.... lijkt ook wel vakantie.
Gaan jullie nog wat doen in de vakantie? Ik naar een concert van petra ofzo:S daar heb ik nog nooit van gehoord, maar oké, ik word meegenomen door een paar vrienden
le poisson rouge
3rd June 2004, 16:53
heb veel dagen vrij... maar het lijkt net een werkkamp...
esceka
3rd June 2004, 16:54
Heb jij ook zo veel huiswerk?
Voor mij komt het einde van het jaar eraan, en ineens realiseren als die docenten zich dat ze nog 10 SO's moeten geven :roll:
le poisson rouge
3rd June 2004, 16:57
voor mij ook... maar 't is voorlopig nie afgelopen... hoop wel gewoon 1 1/2 maand er uit te kunnen... anders word ik gewoon gek :evil:
esceka
3rd June 2004, 17:01
Ik heb nog 11 dagen les en een PWweek, en in die 11 dagen krijg ik 5 SO's, 2 opstellen en 2 presentaties voor me kiezen.
le poisson rouge
3rd June 2004, 17:05
oh... heb nog 3 tentamens, 4 projecten, 1 practicum en moet nog regelen dat m'n cijfers op m'n lijst komen (de laatste duurt meestal een jaar ofzo... hele snelle vrouwens bij het bedrijfsbureau....)
esceka
3rd June 2004, 17:07
Succes kerel
Ik vindt hem leuk hoor !!!!!
Ik word gek de hele tijd dat ik die 'ik vindt' zie...
En nou ga ik saxofoneren(met Alizée op de cd:D)
le poisson rouge
3rd June 2004, 17:09
Succes kerel
Quote:
Ik vindt hem leuk hoor !!!!!
En nou ga ik saxofoneren(met Alizée op de cd:D
viel spass! goed idee kruip even achter de piano...
en wat vindt je dan van vindt je?
Axilithor
3rd June 2004, 23:28
Ik werdt is veel erger :D
le poisson rouge
4th June 2004, 00:53
ok das inderdaad stom +t ;)
Lycan Master
4th June 2004, 01:19
ken geen van beide dus ik heb geluk zo blijkt
le poisson rouge
6th June 2004, 01:21
kan ze ook nie... ;)
ga dit jaar misschien m'n telescoop meenemen... hoop daar 'ns wat meer te kunnen vastleggen dan hier...
alizeeisthamoi...lolita
6th June 2004, 09:37
zo esceka ?? : ik vind ? hahaha , had niet echt zin om goed te typen en zo typt het sneller.
le poisson rouge
6th June 2004, 15:49
klop mar dit is geen snbenl vorum...
esceka
6th June 2004, 20:42
LOL. Tsja, ik had die dag nederlands SO spelling, dus....;)
le poisson rouge
6th June 2004, 21:39
aha! maar 't is zo ie zo goed een keer op de fouten te letten...
uhm... iemand nog vakantie-dingen?
Axilithor
15th June 2004, 12:27
Krijg nu wel erge zin in vakantie. Ik heb er zelfs over gedroomd :o
le poisson rouge
16th June 2004, 16:26
heb nog één werkie te doen daar fini voor dit schooljaar!!
alizeeisthamoi...lolita
6th July 2004, 08:59
Overmorgen..... :P :lol: :D
le poisson rouge
6th July 2004, 18:14
hmmm... heb een paar dingetjens te doen na een korte vakantie...
maar eind van de week klaar...
esceka
8th July 2004, 11:31
ik moet morgen alleen nog me rapport ophalen, heb me boeken al besteld, heb al tig keer gesolliciteerd voor vakantiebaantjes, heb me vorige boeken al ingeleverd, heb reeds een neiuwe agenda gekocht en ik heb vanmorgen uitgeslapen: echt vakantie gevoel, niet? :afro:
le poisson rouge
13th July 2004, 17:11
het is wel moeilijk tegenwoordig om een écht vakantiegevoel te krijgen... maar een weekje dan lukt het wel ;) hèhèhèhè...
esceka
13th July 2004, 18:54
Oh, voor mij no problem. Ik ga aankomende maandag naar France, waar ik de cd van Garou ga kopen en in alle winkels ga vragen of ze de Actu'Alizée hebben. help me effe, zo vraag je dat toch:
Est-ce que vous avez l'Actu'Alizée numéro six?
Of:
Avez vous aussi l'Actu'Alizée numero six?
Help
esceka
15th July 2004, 19:16
Help nou ff
le poisson rouge
17th July 2004, 01:00
Est-ce que vous avez l'Actu'Alizée numéro six?
Of:
Avez vous aussi l'Actu'Alizée numero six?
Help
al sla je me dood... Avez-vous Actu'Alizée numéro six ? lijkt mij goed... maar ik denk dan wel dat ze je dood kunnen slaan... is slecht frans... moet je altijd nederig zijn in het frans... maar ik denk wel dat ze je begrijpen en dat is het belangrijkst!
Ik denk dat "Est-ce que vous avez l'Actu'Alizée numéro six?" beter klinkt dan "Avez vous aussi l'Actu'Alizée numero six?"
Gebruik dat eerste maar :r
le poisson rouge
23rd July 2004, 17:04
ben op vakantie!
see you later!!
le poisson rouge
8th August 2004, 17:42
maar een reactie op m'n eigen post... ben weer terug...
alizeeisthamoi...lolita
9th August 2004, 19:36
welkom back , en esceka al gevonden ?
le poisson rouge
9th August 2004, 22:16
welkom back , en esceka al gevonden ?
merci...
geen idee... komt later wel weer terug neem ik aan... is nog steeds vakantietijd...
esceka
25th August 2004, 20:03
Ben al 3 weken trug, maar had niet echt zin om te komen. Ook druk, ik heb nl werk:D Ik maak schoon bij ouderen thuis. heb toch wat bizarre verhalen!
le poisson rouge
26th August 2004, 20:36
Ben al 3 weken trug, maar had niet echt zin om te komen. Ook druk, ik heb nl werk:D Ik maak schoon bij ouderen thuis. heb toch wat bizarre verhalen!
ben hier in de afgelopen 2/3 weken een stuk of 4 keer gekomen... had er nog nie zo zin in...
kom maar op met die verhalen...
esceka
28th August 2004, 19:20
Die zijn veelste lang om hier op te schrijven....
alizeeisthamoi...lolita
28th August 2004, 19:56
haha hoezo te lang..ben je dan een halve dag bezig??
esceka
30th August 2004, 19:47
.........................
zoiets ja lol
The Mighty Atom
31st August 2004, 09:09
Bah.
Ik zou deze vakantie naar Corsica gaan. (!!) Tis er niet echt van gekomen. Dat doen we volgend jaar wel ff beter. :D
esceka
31st August 2004, 19:42
Ah...corsica, mijn droomeiland. En dat was het al voordat ik Alizée kende! Puur toeval
le poisson rouge
2nd September 2004, 23:13
Die zijn veelste lang om hier op te schrijven....
kan me wat bij voorstellen ;)
---------------
Ik zou deze vakantie naar Corsica gaan. (!!) Tis er niet echt van gekomen. Dat doen we volgend jaar wel ff beter
ga volgend misschien... ook al is italië/zwitserland van dit jaar ook erg lekker...
esceka
3rd September 2004, 19:41
Deze topic is niet echt functioneel meer, en het ergert me, want ik wil weer vakantie! hoewel school best leuk is, kan ik niet tegen het vroege opstaan, snik :cry:
le poisson rouge
10th September 2004, 15:03
ach je kan niet alles hebben! zal eerdaags hier wat vakantiefoto's zetten... blijft het ten minste gangbaar...
esceka
11th September 2004, 20:22
Ja, doe dat, da's wel leuk.
Ik heb niet as maandag maar de maandag daarop vrij :mrgreen: Ook soort van hele kleine vakantie.... 8)
Lycan Master
13th September 2004, 21:45
ik ben ff naar engeland geweest, was dus heel leuk, die tatoeage die ik wou laten zetten staat er nog steeds niet omdat de plaats waar die vrouw haar shop heeft niet bereikt is.... :P tja ik had mijn planning volledig genegeerd en eigenlijk heb ik maar half gezien van wat ik wou zien... toch laat ik er nog een zette, tzal dan wel hier in belgie zijn maar das ook goed
le poisson rouge
13th September 2004, 23:38
Ik heb niet as maandag maar de maandag daarop vrij Ook soort van hele kleine vakantie....
ja... ik ken het ;) noemen ze een lang weekend... heb dat van vrijdag tot maandag...
ik ben ff naar engeland geweest, was dus heel leuk, die tatoeage die ik wou laten zetten staat er nog steeds niet omdat de plaats waar die vrouw haar shop heeft niet bereikt is.... tja ik had mijn planning volledig genegeerd en eigenlijk heb ik maar half gezien van wat ik wou zien... toch laat ik er nog een zette, tzal dan wel hier in belgie zijn maar das ook goed
pas op met vieze naalden ;)
esceka
14th September 2004, 19:39
Ja, je wil geen aids krijgen.
Oh, ^jij hebt de vrijdag er ook nog bij. Smiechtje;)
le poisson rouge
15th September 2004, 01:04
Ja, je wil geen aids krijgen
zo ie zo geen infecties... aids is er een van...
jij hebt de vrijdag er ook nog bij. Smiechtje;)
hoe verder je komt hoe breder je bedeeld raakt ;) hèhèhè!!!
(moet erbij zeggen dat het geen vrije dagen zijn... mijn werkdagen zijn van maandag tot zondag... maar ik kies m'n eigen vrije dagen... zeker als je maar 2 dagen vast school heb!!)
esceka
15th September 2004, 19:37
Hm......
Quote:
Ik werd vandaag gek van AIDS. Klinkt mss hard, maar je moet t natuurlijk wel ff begrijpen:D Ik moet voor biologie een poster maken over de werking van virussen, maar het enige wat je krijgt met googelen is over aids:S Gelukkig heeft Alladin me geholpen en is de poster in principe binnen:D
le poisson rouge
16th September 2004, 23:58
Hm......
Quote:
Quote:
Ik werd vandaag gek van AIDS. Klinkt mss hard, maar je moet t natuurlijk wel ff begrijpen:D Ik moet voor biologie een poster maken over de werking van virussen, maar het enige wat je krijgt met googelen is over aids:S Gelukkig heeft Alladin me geholpen en is de poster in principe binnen:D
moesten vroeger het schema uit ons kop leren vanuit het boek...
esceka
17th September 2004, 16:48
Welk schema? van die aspecifieke en specifieke afweer? Daar gaat ons komende PW oa over.....
Wij moesten de hele menstrautiecyclus precies kennen, met LH en FSH en precies wanneer wat kwam. Megairritant
le poisson rouge
18th September 2004, 01:02
menstrautiecyclus
was de enige die dat altijd goed deed :oops: ... maar ja ben een echte vrouwenkenner ;)
dat populatie-gebeuren vond ik altijd erg interessant net als de geneticaleer!
mot
18th September 2004, 01:55
Gaat dit topic nog steeds over Vakantie? Want ik kan niet volgen :?
le poisson rouge
19th September 2004, 18:19
Gaat dit topic nog steeds over Vakantie? Want ik kan niet volgen
klopt... ga binnenkort foto's scannen en posten... was een bladzijde geleden de bedoeling...
esceka
20th September 2004, 19:49
Quote:
menstrautiecyclus
was de enige die dat altijd goed deed ... maar ja ben een echte vrouwenkenner ;)
Ja, voor de mannen is het interessant. De vrouwen verveelt het wel na een keer of twee, lol.
le poisson rouge
21st September 2004, 23:58
Quote:
menstrautiecyclus
was de enige die dat altijd goed deed ... maar ja ben een echte vrouwenkenner ;)
Ja, voor de mannen is het interessant. De vrouwen verveelt het wel na een keer of twee, lol.
ach je kan niet alles hebben ;)
esceka
21st October 2004, 12:56
Sjonge jonge... lol
Ik hou van vakantie.... het is hier trouwens wel eigenaardig rustig...
En toch mis ik school, trouwens. Ik vind het wel leuk. behalve weer gym maandag.
alizeeisthamoi...lolita
21st October 2004, 14:38
oh ik vind gym wel leuk, de gymlerares is ook m'n mentor en ze is keiaardig!!
voor de rest vind ik aardrijkskunde, nederlands, frans en engels wel gaaf
oh ja en beeldende vorming!!! :mrgreen:
niet gaaf zijn : wiskunde & techniek :mrgreen: :mrgreen:
ik ben dus meer een talen-freak :mrgreen:
esceka
21st October 2004, 19:01
Ja, ik ook. Oh wacht, is dit je eerste jaar op de middelbare school? Ik vond toen leuk:
Wiskunde, Biologie, Frans, Nederlands en Engels. Techniek was wel leuk, maar ik ben een brokkenpiloot en alles wat ik maakte, ging kapot:S
Nu vind ik leuk:
Wiskunde, Frans, Engels en Aardrijkskunde.
Maar aan gym heb ik echt een gloedhekel
alizeeisthamoi...lolita
21st October 2004, 19:29
hahahahahaahah ik vind nu biologie (daar heb je me aan herinnerd) , wiskunde en techniek niet leuk , en ja ik zit in het eerste jaar
esceka
11th February 2005, 21:02
Fijne vakantie iedereen die nog niet aan de beurt is geweest(ik heb deze week vrij 8)
alizeeisthamoi...lolita
14th February 2005, 18:39
iK heb het al gehad nu :p
le poisson rouge
14th April 2005, 16:56
hebben jullie al plannen voor de zomervakantie (man 3,5 maand [maw augustus...] is ver weg... :cry: )?
wordt waarschijnlijk ch en it!
esceka
15th April 2005, 17:03
Hmz, plannen voor de zomervakantie. Nou, ik ga denk ik zo'n 3 weken naar Frankrijk en iig een week op kamp. En daarna werken denk ik.
Jullie?
le poisson rouge
17th April 2005, 02:33
is al wat meer bekend van de vakantie... zal waarschijnlijk hetzelfde zijn als vorig jaar... 1 week baveno (noord italië) en 1 week montana (zwitserland)... hopen nu dat er nog een app. vrij is... en nog leuker een plaatsje in de nachttrein...
esceka
17th April 2005, 17:23
Wat gaan jullie eig'k allemaal doen in de Meivakantie? Ik weet nog niet wat ik allemaal ga doen, maar weet wel dat ik naar Walibi(voormalig Six Flags) ga op koninginnedag-->lekker rustig:D
le poisson rouge
19th April 2005, 13:27
heb geen vrij in de meivakantie... heb wel daagjens vrij zoals koninginnedag etc... koninginnedag naar a'dam... waarschijnlijk...
esceka
19th April 2005, 20:13
Hè, en ik dit jaar weer niet:S
Liz
20th April 2005, 17:07
kheb lekker heel de meivakantie vrij... maar zit dan wel twee weken voor t examen :? :shock: :? :shock:
esceka
20th April 2005, 21:43
Poeh, examen. Stressperiode. Volgend jaar moet ik er ook aan geloven. Ik heb al zoveel vakken(3 keuzevakken), dus t wordt ontzettend druk vrees ik. Gelukkig sluit ik wel Duits1 en Maatschappijleer en KCV af dit jaar:D
Liz
21st April 2005, 09:34
das idd (inderdaad) lekker!! heb maatschappij en frans1 en godsdienst nu net met de laatste tentamen periode pas afgesloten maar goed.. daar zijn we vanaf...tenminste als we volgend jaar niet weer komen :cry: :cry:
le poisson rouge
22nd April 2005, 09:42
examengebeuren was bij mij relaxed... heb 2 à 3 maanden voordat ik m'n examens had niets meer gedaan... (weet niet waardoor dat was: het mooie weer of dat ik 't allemaal zo goed kende ;) )
in het weekend 'ns even gaan kijken als er nog plekjes zijn in de nachttrein... ook kijken naar de huisjesbeschikbaarheid...
le poisson rouge
29th April 2005, 13:25
update voor de zomervakantie: eerste week naar plaatsje in de buurt van genua (italie...) en tweede week montana (zwitserland)...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.