View Full Version : Greeeeeeeeeetzzzzz de paris
Lycan Master
17th January 2004, 13:13
groeten vanuit parijs mensen!!!!!! Ik ga over klein half uurke is beginne exploreren en aanschuiven.... hou jullie nog wel op de hoogte hoe het was, kom vannacht mss nog wel online als die franse oom van mijn maat het dan nog toelaat om de pc aan te zetten!!!
nki
17th January 2004, 13:17
dikke gelukzak !! 'k wou dat'k in jouw plaats was !
esceka
17th January 2004, 16:20
Ja, ik ook:( Maar veel plezier in ieder geval!
AlizeePrutser
18th January 2004, 01:59
Jep veel plezier. Ik hoor het morgen wel hoe het was
ZoRt
18th January 2004, 19:51
Veel plezier :wink:
nki
18th January 2004, 20:20
dat zal ie wel gehad hebben de gelukzak !
Lycan Master
18th January 2004, 20:52
ja twas ontzettend fun, lekker dichtbij en de sfeer was perfect enz echt niet te omschrijven!!! Als ik er wat van bekomen ben laat ik de details wel weten
esceka
18th January 2004, 21:05
We kunnen niet wachten...
nki
18th January 2004, 21:11
Als ik er wat van bekomen ben laat ik de details wel weten
kom je nog wel bij ? graptje he pol !
Darkreaver
19th January 2004, 04:08
lol
Pieter007
19th January 2004, 13:15
Ja, hoe was het? vertel, vertel.. :D
esceka
19th January 2004, 14:09
We're waiting...
nki
19th January 2004, 18:39
eh waar zijn ze ? 'k wil wel de DETAILS weten he gasten !! :D
Lycan Master
19th January 2004, 20:34
alez ik ben al wat bekomen, je kan ook gewoon het engelse forum doorneme daar staat veel.... Anywayz
de sfeer was echt te gek, super, megaveel echte Alizéefans die allemaal samen kwamen, verschillende afkomsten en allemaal een gemeenschappelijk iets: Alizée, het was echt te gek
het concert zelf:
moooooooooooooooooooooooooooooooooooooi Alizée schitterde zoals nooit tevoren, ze zag er zo goed uit en alles was echt lol gezongen en je zag haar ervan genieten :D:D:D ik kreeg er bijna tranen van in mijn ogen om haar zo te zien amuseren. Ze "speelde" ook ff gitaar. Ze werd geplet tussen twee leden van haar band :mrgreen: en nog vanalles maar je moet er echt bijzijn geweest om het allemaal echt te diggen... tis te mooi om te beschrijven
helemaal op het einde kwam ze weer op de proppen met de dankjewels die zo hemels uit haar mond kwamen, echt zo lief
mis haar al enorm IK MOET TERUG lol
esceka
19th January 2004, 21:27
I envie you
nki
19th January 2004, 22:12
alez ik ben al wat bekomen, je kan ook gewoon het engelse forum doorneme daar staat veel.... Anywayz
de sfeer was echt te gek, super, megaveel echte Alizéefans die allemaal samen kwamen, verschillende afkomsten en allemaal een gemeenschappelijk iets: Alizée, het was echt te gek
het concert zelf:
moooooooooooooooooooooooooooooooooooooi Alizée schitterde zoals nooit tevoren, ze zag er zo goed uit en alles was echt lol gezongen en je zag haar ervan genieten :D:D:D ik kreeg er bijna tranen van in mijn ogen om haar zo te zien amuseren. Ze "speelde" ook ff gitaar. Ze werd geplet tussen twee leden van haar band :mrgreen: en nog vanalles maar je moet er echt bijzijn geweest om het allemaal echt te diggen... tis te mooi om te beschrijven
helemaal op het einde kwam ze weer op de proppen met de dankjewels die zo hemels uit haar mond kwamen, echt zo lief
mis haar al enorm IK MOET TERUG lol
nah :cry: 'k was er natuurlijk weer niet bij he ! bah stomme ouders ! :hate:
AlizeePrutser
19th January 2004, 23:39
Ow jee. Zo als ik het lees was het dus super gaaf. Tjee. Ik wil het zien. Heeft niemand het opgenomen?
Lycan Master
19th January 2004, 23:50
jawel hoor, er zijn verschillende foto's te vinden op het engelse forum en ook enkele vids
Darkreaver
20th January 2004, 05:30
ff zien :D
esceka
21st January 2004, 20:54
Ook op corsalizee.com geloof ik
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.