PDA

View Full Version : OFFTOPIC !!!

nki
5th January 2004, 21:38
ik vind 't hier niet meer zo prettig als vroeger, dat komt vooral omdat er hier zoveel offtopic is en de topics die blijven langer worden door pagina's vol offtopic !! er mag natuurlijk een beetje gezeverd worden dat geeft het forum wat charme en kleur (herken je't Philippe ? :) ) maar dat wil niet zeggen dat er bij wijze van spreken 100 pagina's offtopic moeten worden gepost !! Er zijn misschien mensen die dit forum nog maar voor de eerste keer bezoeken, en geef toe: wie heeft er nu zin om bijvoorbeeld 17 pagina's te lezen dat boordevol zit met offtopic ? Oude topics moet je laten uitsterven, en er niet steeds opnieuw een ander onderwerp in gooien ! Voor een nieuw onderwerp kan je gemakkelijk nieuwe topics maken !

Tegenwoordig vind je hier vooral veel posts terug die ik nutteloos vind: 'ok', 'zal'k doen', 'je hebt gelijk' etc etc. Probeer ns van die zo min mogelijk te gebruiken ! een topic waar ik de posts al heb bekeken en even later zie ik daar weer een post met daarin gewoon 'ok' dat vind 'k gewoon niet leuk ! ik kan me inbeelden dat Jennie dit ook niet plezant vind, ze komt al zo weinig online door haar internetaansluiting en dan moet ze zo al veel inhalen, daarom vind 'k die posts gewoon nutteloos !

posts met daarin van die dingen zoals: 'hey **** ik heb vandaag naar je gemaild vond je m'n mail leuk ?' zijn ook nutteloos ! die persoon naar wie je gemaild hebt zal wel zien dat je naar hem/haar gemaild hebt !!

Persoonlijke vragen kan je vragen via PM, messenger of mail ! zoals bijvoorbeeld: 'hey ****** ik kan je avatar niet meer zien, hoe komt dat ?' in de meeste gevallen zie je avatars niet meer als de site waar de pic staat verdwenen is !

ik hoop dat dit ervoor kan zorgen om zo min mogelijk offtopic te gaan ! als er offtopic gegaan word, mag je er gerust ff op antwoorden maar zorg ervoor dat er terug geen pagina's lange offtopic terug te vinden is ! anders delete ik of MuzzleFlash de posts !

En vanaf nu terug ONTOPIC op alle topics !! Oude topics waar je niks meer ontopic kan schrijven => laat die gerust ! Er word niet verwacht dat ik of MuzzleFlash elke topic gaan sluiten !

Als 'k iets vergeten te zeggen ben, laat ik dat op tijd weten ! Als jullie iets te zeggen hebben over die offtopics en meer, post dat gerust hier !

Lycan Master
5th January 2004, 22:22
man het is totaal lame om te zagen over die oude topics, jullie kunne die best closen en zoveel moeite is dat toch niet en daarbij voor elk KLEIN ding een nieuwe topic is ook ver van lol want dan krijg je massa's topics en dan heb je totaal geen overzicht meer, voor de rest ben ik het met je eens... nee toch nie, ik vind het hier leuker dan int begin LOL

esceka
6th January 2004, 20:49
Ik vind wel dat je gelijk hebt nki, maar, tjee, al die uitroeptekens! En ik vind ook dat Kenny gelijk heeft dat het wel erg onzinnig is om voor elk onderwerpje een nieuwe topic te krijgen,w ant dan kunt je nooit op al je vorige topics reageren. Ik denk dat het dan beter is om op de 'topic waar je offtopic gaat' je ondw te plaatsen

le poisson rouge
11th January 2004, 21:44
ik moet je gelijk geven nki! maar een kleine afweiking van het topic moet mogen!! niet een hele pagina maar 2 of 3 posts! de rest kun je gewoon prive bespreken...
ik denk op zich dat veel onderwerpen het forum snel maken! je houd dan denk ik beter overzicht!

Jennie
12th January 2004, 14:42
ja voor mij ist eigk ook niet meer te doen met mn verbinding, ik zit nu op school waar een betere verbinding is zodat ik toch nog iets kan posten, maja dat is maar een keer in de week en soms helemaal niet. :( En ik vind t jammer want ik kwam hier graag

Darkreaver
2nd March 2004, 01:55
Ik kwam graag iets op de forum zetten, en leesde alles eens goed door. Maar je wacht één dag en je hebt het aan je been. alle topics opnieuw beginnen lezen dat je terug mee kan en allemaal, ik lees wel graag maar soms is het niet meer te doen. Ik host zelf nog forums dus ik doe men best om hier en daar nog iets te plaatsen.

Lycan Master
2nd March 2004, 01:58
hey man np hoor maar op het ned forum is er echt niet veel te beleven...

zoals ik al zei ik zit altijd op het engels en daar is het pas niet druk... en dan ben ik nog supermod op lía's alizéeforum and mod op muzzle's

drukke tijde :mrgreen:

Lycan Master
30th March 2004, 20:04
nog steeds wordt er veel te veel offtopic gegaan.... Ik ben teweten gekomen waarom vele members van vroeger niet meer op het forum komen... Allemaal dankzij al die offtopic onzin... En ik moet zeggen dat het idd enorm erg is. Bijna geen enkele topic kan vijf posts na elkaar ontopic blijven... Vandaar houd je aan de regels en babbel er niet zo maar op los, een forum is geen chatruimte.. posts zoals ok, lol moeten echt niet... tuurlijk kan je wel is een keer zoiets posten maar geen vijf keer na elkaar... Natuurlijk kan er eens offtopic gegaan worden maar drijf het niet te ver, is er geen mod neem dan zelf de verantwoordelijkheid en ga zelf terug ontopic, weet je niets te zeggen post dan niet in die topic...

houdt het dus aangenaam en blijf zoveel mogelijk ontopic...

ciekes

Ask For More
9th November 2004, 19:06
ik zal me er zeker aan houden
alvast sorry voor die off-topic, ik ga nogal snel offtopic
maar nu zal ik het niet meer doen

<3 Amy xxxx

alizeeisthamoi...lolita
15th November 2004, 19:50
hey amy kijk voortaan ff de naar de datum van de vorige post, die is in dit geval uit maart dat please niet op oude topics reageren