PDA

View Full Version : Alizée op dit moment?!

D-Star
6th December 2003, 10:14
Ik had effe een vraagje. Heeft iemand foto's van Alizée van vorige week of een echte up-to-date foto? Zou graag willen zien hoe ze er nu uitziet!

Heb haar natuurlijk wel in de vids gezien... maar die zijn toch van begin dit jaar en vorig jaar...

Is ze nu lekker van een fantastische vakantie aan het genieten of zit ze op school of is ze druk met opname's of een tour? :?

Ben wel benieuwd hierna! 8) ( als ze maar muziek blijft maken! Kunnen wij ook genieten en zij verdienen! :P )

nki
7th December 2003, 01:13
kijk ns in de galerie ofzo, daar zitten de foto's
Alizée is nu op tour en gaat allang niet meer naar school !

Lycan Master
7th December 2003, 05:11
school is idd allang verleden tijd maar toch volgt ze regelmatig nog cursussen Engels enz... dus leren en touren tegelijkertijd... trouwes haar Engels is al enorm verbeterd ten opzichte van enkele jaren/ maanden geleden...
Het blijft echter enorm schattig om haar Engels te horen spreken lekker rollen die Franse Rrrrrrr :D

D-Star
7th December 2003, 09:49
Dat dacht ik al! Thnx ik zal het eens bekijken! :D

alizee100
8th December 2003, 03:06
ja fransen welke engels spreken is altijd zeer leuk

nki
8th December 2003, 03:11
ja ik ken nog zoiets !

D-Star
8th December 2003, 10:20
ja ik ken nog zoiets !

Nog zoiets?!

Watdan? :twisted:

The Mighty Atom
8th December 2003, 18:34
Wat dacht je van deze:

http://perso.wanadoo.fr/ma.belle.alizee/Photos/Emissions/Interviews/TV5/TV5%20019.jpg

AlizeePrutser
8th December 2003, 19:14
Ze is echt de mooiste vrouw van de wereld

D-Star
8th December 2003, 19:50
Perfect MuzzleFlash! Thnx a lot! 8)

ZoRt
8th December 2003, 20:17
Alizee owns !!! :P

The Mighty Atom
8th December 2003, 20:34
Alizée PWNS!!! :P:D

Lycan Master
8th December 2003, 22:40
hehe ik ben ook gelovig geworden er is idd een god, tis wel een vrouw en ze heet Alizée :D betekent da na da ik ook naar de kerk moet op zondag?

nki
8th December 2003, 23:15
gha 'k geloof van niet ! voor zover ik het weet is god nog een man, in de ogen van de kerk dan toch LOL.

alizee100
8th December 2003, 23:19
dat is zo nki en alizee is een van de mooiste vrouwen in de wereld(voor mij dan he)

Lycan Master
8th December 2003, 23:20
k dan richt ik mijn eigen geloof maar op he... hehe

nki
8th December 2003, 23:30
alleluja !

alizee100
9th December 2003, 00:01
het alizeegeloof

Lycan Master
9th December 2003, 00:02
nee eerder iets in de stijl van het Alizéedom ofzo

alizee100
9th December 2003, 00:03
kan ook

nki
9th December 2003, 00:29
ja amaai gha

alizee100
9th December 2003, 00:33
wat???

nki
9th December 2003, 00:37
'k ga't niet zeggen maar 't is 't geen wat ik zou zeggen is absoluut de waarheid !

alizee100
9th December 2003, 00:37
wat wou je zeggen dan nou moet je het wel zeggen

nki
9th December 2003, 00:38
'k zeg het lekker toch niet ! on topic plz !

alizee100
9th December 2003, 00:40
ok maar wel flauw hoor

nki
9th December 2003, 00:42
gha lol !

Lycan Master
9th December 2003, 03:58
nee das echt wel flauw hoor, zeg da na toch :cry:

nki
9th December 2003, 04:00
nee 'kzeg 't niet !

Jennie
9th December 2003, 04:54
Whaha wij ik had ook al n Shakira geloof.

Lycan Master
9th December 2003, 07:11
hazo en ben je er ook al een bijbel over aant penne :D

Darkreaver
10th December 2003, 12:43
ja how zeg et es , want kzijn ook nie mee ... heb al zoveel moeten lezen vandaag terug ... kzien van alle kleurtjes ...

Lycan Master
10th December 2003, 19:32
ha lol! tging over een geloof oprichte over Alizée en dan zei jennie da ze da ook al hebbe over shakira en dan vroeg ik of ze al een bijbel had geschreve... terug mee?

nki
10th December 2003, 22:06
heb al zoveel moeten lezen vandaag terug ... kzien van alle kleurtjes ...

lol ja 'k ken dat

Darkreaver
11th December 2003, 03:34
ah wat een lekker geloof dan éh :D

Lycan Master
11th December 2003, 05:40
tja en iedereen die erbij hoort moet elke zondag een concert van haar bijwone maar ik denk niet dat men dat lastig vindt :D

D-Star
11th December 2003, 17:15
Valt me op dat de Belgen ontzettend veel posten! :shock:

Op een ander forum staat ook een belg op nr.1 met posten... 7600 posts :shock:

Super! :wink:

The Mighty Atom
11th December 2003, 18:37
Die loopt vast constant te spammen :P

D-Star
11th December 2003, 19:55
Die loopt vast constant te spammen :P

Dat kun je wel zeggen ja! :P

Hij heeft nog genoeg blikken spam liggen! :P

The Mighty Atom
11th December 2003, 20:36
http://www.cs.berkeley.edu/~ddgarcia/gifs/spam.gif

Heh :D

Lycan Master
11th December 2003, 20:40
en wat wil je daarmee zeggen... dat ik spam???? ben gewoon ontzettend verslaafd aan Alizée en kan er nie over zwijgen das al

nki
11th December 2003, 21:02
http://www.cs.berkeley.edu/~ddgarcia/gifs/spam.gif

Heh :D

gha lol

en wat wil je daarmee zeggen... dat ik spam????

bijlange niet !!! ze hebben 't op die gast met 7600 posts

Lycan Master
11th December 2003, 22:58

ja da weet ik maar ik zen er zelf nog maar nen dag of vier en al over de 500 posts :D ma allemaal zinvol

D-Star
12th December 2003, 00:56

ja da weet ik maar ik zen er zelf nog maar nen dag of vier en al over de 500 posts :D ma allemaal zinvol

Das toch heel goed! Krijg ik echt niet voor elkaar! :wink:

nki
12th December 2003, 01:39
gha nee 'k ook niet

Lycan Master
12th December 2003, 02:12
lol ik dus wel :D, tja dan moest je het hier maar ni zo gezellig maken he

AlizeePrutser
12th December 2003, 02:12
Dat lukt neem ik aan niemand

Lycan Master
12th December 2003, 02:18
jaja ik ben dus echt wel uniek en dan nog is übermegagrote fan... waaauw ik heb eigelijk wel een goed leven zeg

AlizeePrutser
12th December 2003, 02:23
Zeg dat wel.

alizee100
13th December 2003, 00:10
nog wensen of niet heb je alles wat je hartje begeert?

Lycan Master
13th December 2003, 00:34
nee heb geen Alizée :cry: en geen final fantasy XI (dom spel wanneer komt dat nu uit in Europa!!! :twisted: )

alizee100
13th December 2003, 00:40
ik zou het niet weten speel weinig spelletjes

Lycan Master
15th December 2003, 17:28
tja ik nu ook veel minder maar voor een steengoed game maak ik nog wel tijd

alizee100
15th December 2003, 19:36
ik tegenwoordig zelfs dat niet meer vind andere dingen belangrijker en leuker

Lycan Master
15th December 2003, 20:22
da is ook zo maar als er echt niets te doen is...

nki
16th December 2003, 00:23
als 'k me verveel speel 'k nog wel ns spelletjes

Lycan Master
16th December 2003, 05:34
daarvoor diene ze ook he, om de verveling tegen te gaan

nki
17th December 2003, 00:18
lol weet 'k wel !

alizee100
17th December 2003, 18:38
tegenwoordig verveel ik me niet meer kom niet eens toeom mijn films te kijken.

nki
17th December 2003, 21:18
ja 'k heb heel veel tijd !

Lycan Master
17th December 2003, 21:47
nu game ik weer veel meer aangezien mijn ps2 EINDELIJK online is geraakt, na drie maande zoeke heb ik eindelijk een oplossing gevonden :D

alizee100
17th December 2003, 21:48
ik niet ik msn hel erg veel laatste tijd

Lycan Master
30th December 2003, 20:15
recente foto van Alizée, kijk naar muzzle's foto bij nieuws over Alizée en dan topic :S

Lycan Master
22nd May 2004, 01:13
de foto's van de performance van 17/05/04 zijn het laatste nieuwe, als je die vergelijkt met hoe ze er vroeger uitzag.... djeezes, wat een verandering, maar nog steeds divine :oops:

alizeeisthamoi...lolita
22nd May 2004, 10:09
ben nog steeds niet zo kapot van haar haar en haar piercing...vindt het wel leuk dat ze een beetje bruin is geworden...

Lycan Master
22nd May 2004, 12:43
tja die piercing.... ik ben er niet voor, maar ik vind wel dat zij ervoor zorgt dat die piercing er goed uitziet :oops: toch blijf ik met de vraag waarom zitten, waarom zo'n verandering??? Micha? antwoord graag

AlizeePrutser
23rd May 2004, 12:53
Ik vind haar er geweldig uitzien. Ondanks dat ze een piercing heeft.

Micha
24th May 2004, 03:46
Alizee's imago verandering is vrij duidelijk het resultaat van haar relatie met Jeremy.
Wat ik persoonlijk heel jammer vind, is dat het nou bepaald geen vooruitgang is qua imago. Zeker die tongpiercing niet. Alizee is een artiest die een van de grote namen was van de nieuwe generatie. Jeremy is dat niet, en zal dat met zijn goedkope magere qualiteiten ook nooit worden.
Afgezien wat je van de nieuwe look vind, is Jeremy's look alles behalve characteristiek of orgineel. Geen look om trots op te zijn, terwijl Alizée's eigen look dat wel was.
We kunnen hier nou wel keihard met z'n alle elkaar proberen te overtuigen dat deze look toch ook geweldig is, maar iedereen die een beetje gevoel voor stijl heeft en eerlijk is ziet zo ook wel dat Alizée's huidige kapsel nu meer lijkt op dat van een aap dan dat van een gezonde meid van 19. Sorrie Lilli, maar de waarheid moet gezegt worden...

Als ik sommige fans hier mee kwets, negeer het dan maar gewoon, anders krijgen we weer zo'n zinloze ruzie situatie.

Als je nou kijkt naar de laatste photoshoot die Alizée gemaakt heeft voor dat ze die clown Jeremy had ontmoet. Ik heb het nu over die vrij artistieke photoshoot in Parijs waar ze dat wol-achtige blauwe jasje aan heeft, en die waar ze op de bank ligt met een shaaltje, en nog een wit pakje, enz... enz...
Die photoshoot toont een Alizée die volwassen geworden is met het in stand houden van een eigen look die tijdloos mooi was, en er nog altijd voor zorgde dat ze met kop en schouders boven alle comerciele artiesten in Frankrijk uitstak.
Toen die foto's uitkwamen was ik persoonlijk erg blij met de goede manier waarop Alizée naar een volwassen artiest aan het groeien was....

En toen kwam Jeremy met z'n goedkope comerciele Idols/Star-Maker imago van de afgezakte broeken en zijn nep-nonchalante kapsel.
Dat Alizee zo iemand als vriend neemt vind ik haar zaak, maar dat ze dan ook nog binnen een half jaar zijn imago buiten, maar vooral BINNEN de media overneemt vind ik een teleurstelling. Eigenlijk is het nog steeds haar zaak, maar doordat ze zich nu in de media ook als Jeremy-kloon presenteert zorgt er toch voor dat het toch wel ook onze zaak wordt, gevoelsmatig dan.
Ik bedoel, had dan een voorbeeld genomen als Natalie Portman, of MYLENE FARMER!!!
Maar toch niet zo'n UBER-comerciele clown als Jeremy?!

...Ok, ik liet me weer even gaan. :wink:

Ik vind persoonlijk dat, wat dan ook de oorzaak mag zijn, Alizée's imago verandering een keuze fout is van Alizée. Rationeel gezien zou Alizee ook wel moeten weten dat dit Jeremy-kloon gedrag geen positief resultaat zal opleveren in de media, want de media heeft een bepaalde verwachting van Alizee, of dat nou correct is of niet. Over het algemeen wordt deze manier van overstappen naar een duidelijk comercieler imago in de media gezien als een wanhopige roep om aandacht van een artiest die zijn of haar populairiteit aan het verliezen is.

Nu is het inderdaad zo dat Alizee's populairiteit wat gedaalt is tussen het eerste en het tweede album, maar de situatie was nou absoluut niet zo dramatisch dat er een imago van dit soort diende plaats te vinden. Wat ik al eerder heb gezegt is dat Alizée een heel eigen imago had dat absoluut open stond voor natuurlijke ontwikkeling. Sterker nog, door die ene photoshoot was dat helemaal bewezen, naar mijn mening.

Zoals ik het zie met dit Jeremy-kloon gedrag zal Alizée's 3e album zeer waarschijnlijk genadeloos floppen. De enige hoop voor een geslaagt 3e album project met deze look is Mylene Farmer. Zij is de enige die er nog voor kan zorgen dat in ieder geval de muziek niet gaat veranderen in de comerciele IDOLS-achtige shit die Jeremy produceert.

Dus...

Alizée, dump die sukkel!!!!

The Mighty Atom
24th May 2004, 11:03
Als het aan jouw ligt, heb je liever dat Alizée hem gewoon afknalt huh? :O

Micha
24th May 2004, 14:00
T'is wel een oplossing...
Maar ja, dan is ze wel van Jeremy af, maar dan heeft ze er een nieuw
probleem bij...

Nee... dumpen is werkelijk de enige oplossing voor dit probleem.

Axilithor
24th May 2004, 17:18
Nogmaals, je hebt groot gelijk. Kan me helemaal in je mening vinden.

Op Alizée - 2003-03-01 - Tv Feature - Fan De - M6 Part 2.VOB ziet ze er imho echt het beste uit. Geweldig mooi gewoon :flowers:

Lycan Master
26th May 2004, 01:00
tja ik vind ook dat Alizée zich ontzettend veel laat beïnvloeden door Jeremy, en idd, die J is echt another wanna be no talented noob die echt super oppervlakkige deuntjes maakt en met z'n imago van lik men... aandacht probeert te trekken...Heb nooit veel van hem moeten hebben, en nu zeker niet, zoals je al zei, het is Alizée's keuze, en de look op zich, ik ben er niet voor, maar als Alizée het doet vind ik het toch allemaal schattig, kan er ook niet aan doen... Desalnietemin besef ik echt wel dat jeremy haar ontzettend veel beïnvloed en dat verontrust me enorm.... Zoals je al aanhaalde Micha, was Alizée goed op weg naar een imago jonge sterke volwassen vrouw, dus ik snap echt niet why zo'n ommekeer, nou ik weet wel why, maar ik kan het gewoon niet begrijpen, zo laten beïnvloeden........

Trouwens, ik heb wel is wat oudere threads gelezen, en het verbaast me hoe jij mylene nu "verdedigt" terwijl je in je oudere posts mylene totaal afbreekt, beweert dat ze niet goed is voor Alizée's carriere etc....

alizeeisthamoi...lolita
26th May 2004, 13:14
Hahaha dat is ook een ommekeer van Micha

Pieter007
27th May 2004, 18:33
Wow wat ziet Alizee er anders uit! Ik schrik er gewoon van. Vind het eigenlijk niet zo mooi haar nieuwe look. Komt dat nou allemaal door dat vriendje wat ze heeft? heel jammer vind ik dat. Ze had mij gewoon als Vriend moeten hebben :lol: Dan was dit allemaal niet zo ver gekomen :D hahahah

Axilithor
27th May 2004, 23:51
Ach. Eindhoven is lekker dichtbij, dus als ik haar dan vaak mocht zien zou ik het misschien wel goed vinden. Ben nooit jaloers, maar als je zoiets voor elkaar zou krijgen..! :x

alizeeisthamoi...lolita
30th May 2004, 09:59
hahaha dan raak ik veel en veel sneller jaloers....ik ben al jaloers als je haar ook maar gezien hebt

alizeeisthamoi...lolita
30th May 2004, 10:00
trouwens kijk naar mijn siggie : eerst de nieuwe jeremy-kloon achtige lili , daarna de volwassen perfect geworden lili

Axilithor
30th May 2004, 12:03
Waarom heb je dan de jeremy-kloon in je avatar staan? :o

Kijk dan gewoon hoe mooi ze is in ella ellle l'a :oops: :shock:

Ze heeft volgens mij ook nieuwe gelaatsuitdrukkingen erbij gekregen. Dat zie je wel tijdens dat liedje van dat Formidable.

Lycan Master
31st May 2004, 18:15
haha lol man, en Axilithor, jou sig vind ik persoonlijk nog een van de mooiste, vooral de kleuren prachtig gedaan man :thumbup:

In ella elle l'a ziet ze er idd prachtig uit.... krijg al rillingen als ik er nog maar aan denk, wat een uiterlijk, en wat een innerlijk

Axilithor
31st May 2004, 21:05
Schitterend als ik eraan denk dat ik daar zou zitten. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh wat erg dat ongrijpbare. Ik geloof dat jullie dat gevoel ook wel kennen.

Ik ga strax een nieuwe sig maken denk ik.

Lycan Master
31st May 2004, 21:31
zou ik niet doen, deze ziet er schitterend uit, maja jou keuze he :mrgreen: kan ik deze gebruike hehe

Axilithor
31st May 2004, 22:00
Nou ok, dan ga ik em aanpassen :)

Lycan Master
31st May 2004, 22:09
ach ben er maar mee aan het lachen, ben tevreden met de mijne, simpel, maar ik vind hem goed, ik had zoiets van idd wilt het altij maar speciaal vol met effecten, terwijl Alizée dat niet nodig heeft, ze schittert vanzelf, en dat zinnetje eronder.... tja dat is wat er met me gebeurd is

Axilithor
31st May 2004, 22:18
Daarom heb ik haar gezicht ook onbewerkt gelaten :) Echt helemaal nix aan gedaan. Haar gezicht valt op geen enkele manier te verbeteren :)

le poisson rouge
3rd June 2004, 01:24
Daarom heb ik haar gezicht ook onbewerkt gelaten

ach ik geef d'r altijd een paar klappen, staat wel zo mooi...

Axilithor
3rd June 2004, 08:20

ach ik geef d'r altijd een paar klappen, staat wel zo mooi... :evil: :hate:

Lycan Master
3rd June 2004, 13:03

ach ik geef d'r altijd een paar klappen, staat wel zo mooi... :evil: :hate:agreed man!!

:evil: :evil: :evil: :hate: :hate:

le poisson rouge
3rd June 2004, 16:46

ach ik geef d'r altijd een paar klappen, staat wel zo mooi... :evil: :hate:agreed man!!

:evil: :evil: :evil: :hate: :hate:

dan is goed
weer een hersenkraker minder ;_ :hate:

alizeeisthamoi...lolita
3rd June 2004, 17:57
waar hebben we het over ?? please ff terug on-topic

Lycan Master
3rd June 2004, 19:20
dit ging eigk nog beetje over het onderwerp ;)

maar je hebt gelijk, back ontopic

speaking of which, heeft er iemand een of andere pic van Alizée in het AC Ajaccio outfit, want ik heb er eentje, maar er moete er meerdere van zijn

le poisson rouge
4th June 2004, 00:47
post de foto maar...

alizeeisthamoi...lolita
4th June 2004, 17:42
ik heb er geen 1 maar please wil je die ene sturen ?? zal je eeuwig dankbaar zijn want die heb ik nog niet :mrgreen:

Lycan Master
4th June 2004, 19:00
ik heb je die al is verstuurd hoor, ben er zeker van, honderd %

alizeeisthamoi...lolita
5th June 2004, 19:19
maar mij niet....

Lycan Master
5th June 2004, 21:44
jawel dacht van wel, het is die waarop Alizée tss twee mannen instaat en ze houdt een truitje van AC Ajaccio vast met daarop het rugnummer 10

alizeeisthamoi...lolita
6th June 2004, 09:24
nee heb ik niej

le poisson rouge
6th June 2004, 15:38
ik ook nie...

Lycan Master
6th June 2004, 19:36
zal hem strax ff uploaden en posten

alizeeisthamoi...lolita
9th June 2004, 18:56
oké fijn :D