PDA

View Full Version : alizee op fete de la muziek

MB1986
23rd June 2003, 11:35
hey iedereen!!!!!!

raad es wie ik rond 23.30uur op tv5 heb gezien? ALIZEE! :lol: En ik was vet verrast jongens:D Want er stond niks in de gids en ik zapte per ongeluk op tv5 en keek op teletext naar de line up en daar stond ze ook tussen en ik duzz blijven kijken, en mijn geduld werd eindelijk beloond om 23.30uur.

Ze zag er echt WEER betoverend uit, met het pakje uit J'ai pas vaingt ans maar dan in ut lichtblauw en ik ben ook te weten gekomen dat haar derde single Tor de Mac zou kunnen worden.

Reageer ff als je ut ook gezien hebt:lol:

Greetz

MB1986

The Mighty Atom
23rd June 2003, 14:04
:mrgreen:

Toevallig wisten de meeste mensen op dit forum het al een week van te voren. Want als Alizee op een show komt, word dat meestal wel gezegd op het forum. En het stond ook vermeld op de officiele site.

Kheb zelfs de shot van begin tot eind gezien. Das echt KICKE! Ook die lichtshow op de Eiffeltoren was VET!

Maareh, Toc de Mac de nieuwe single? LOL! Dat kan wel kloppen ja, want na het optreden werd er wel ff iets over Toc de Mac gezegd. Das KICKE!

MuzzleFlash

Jennie
23rd June 2003, 21:24
Ja kan iemand t ff voor me vertalen want ik hoorde ook Toc de mac maar de rest begreep ik nie zo :? :(

kwek
26th June 2003, 13:02
wie wat waar.... ik heb het neit gezien:S:(

Jennie
26th June 2003, 21:09
ah jammer, twas echt heel leuk.